|Eingestellt in Kategorie:
Dieser Artikel ist nicht vorrätig.

Rekonstruktion von Professionalität in der universitären Lehre von Lawrie Walker: Neu-

Ursprünglicher Text
Reconstructing Professionalism in University Teaching by Lawrie Walker: New
Artikelzustand:
Neu
Preis:
US $84,29
Ca.EUR 77,72
Versand:
Kostenlos Standard Shipping. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Sparks, Nevada, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Sa, 1. Jun und Do, 6. Jun nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
    

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:402905858160
Zuletzt aktualisiert am 16. Mär. 2024 07:49:03 MEZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
Book Title
Reconstructing Professionalism in University Teaching
Publication Date
2001-07-01
Pages
226
ISBN
9780335208166
Publication Year
2001
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Name
Reconstructing Professionalism in University Teaching : Teachers and Learners in Action
Item Height
1in
Author
Melanie Walker
Item Length
9.1in
Publisher
Mcgraw-Hill Education
Item Width
6.1in
Item Weight
12 Oz

Über dieses Produkt

Product Information

How can academics carve out new and effective ways of working with students against a background of constant change and policy pressure?* How can university teachers both enhance student learning and realize their own educational values?* What might be the shape of a new professionalism in university teaching?At the heart of this book is a small group of academics from very different disciplines making sense of their teaching situations. We witness each of their struggles and celebrations in designing a new course, engaging a large first year class, introducing a mentoring programme, nurturing independent learning through project work, using debates to develop students' critical thinking, and evaluating the success of their teaching.This book is the story of a higher education project, and central to the story are the attempts of university teachers to enact a critical professionalism in their everyday lives in teaching and learning; and also their development of a shared and collaborative dialogue. Each of the team seeks not only to improve their practice of teaching but also to explore amongst themselves what kind of professional they want to be and how to realize it in their work with students.Reconstructing Professionalism in University Teaching reveals how academics working together on researching their own teaching can both improve their students' learning and start to redefine their own professional roles.

Product Identifiers

Publisher
Mcgraw-Hill Education
ISBN-10
0335208169
ISBN-13
9780335208166
eBay Product ID (ePID)
1798527

Product Key Features

Author
Melanie Walker
Publication Name
Reconstructing Professionalism in University Teaching : Teachers and Learners in Action
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2001
Type
Textbook

Dimensions

Item Length
9.1in
Item Height
1in
Item Width
6.1in
Item Weight
12 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Lb1775.4.G7r43 2001
Table of Content
AcknowledgementsNotes on contributorsPrefacePart one: Towards a new professionalism in university teachingMapping our higher education projectsAction research for equity in teaching and learningCollaboration with/in a community of practicePart two: Teachers and learners in actionIntroducing a mentoring programmeUsing debates in developing students' critical thinkingEngaging a large first year classMeasuring performancesome alternative indicatorsDesigning a new courseLearning independently through project workPart three: Endings and beginningsReconstructing professionalism in university teachingdoing other/wiseIndex.
Copyright Date
2001
Target Audience
Scholarly & Professional
Topic
General, Teaching Methods & Materials / General
Lccn
00-050172
Dewey Decimal
378.1/25/0941
Dewey Edition
21
Illustrated
Yes
Genre
Non-Classifiable, Education

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

Alibris, Inc.
Rob Lambert
2560 9th St
Ste 215
94710-2565 Berkeley, CA
United States
Kontaktinformationen anzeigen
:liaM-Emoc.sirbila@90_skoob_flah
Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
AlibrisBooks

AlibrisBooks

98,5% positive Bewertungen
1,8 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Mitglied seit Mai 2008

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
4.9
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
4.9
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (460.241)

l***e (738)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
thank you
o***t (977)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Very pleased with purchase. A book about Benedict XVl. The Mystery of Evil and the End of Days. Good reading. The condition of the book was excellent. Very pleased. Everything went well no problems. Thank you so much. It didn't take very long to receive it. A very satisfied customer.
o***4 (55)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Book was in very good condition.

Produktbewertungen & Rezensionen

Noch keine Bewertungen oder Rezensionen