|Eingestellt in Kategorie:
Dieser Artikel ist nicht vorrätig.

Kreativ schlank: Wie Sie aus dem eigenen Weg gehen und Innovationen vorantreiben -

Ursprünglicher Text
Creatively Lean: How to Get Out of Your Own Way and Drive Innovation Throughout
Artikelzustand:
Neu
Preis:
US $131,19
Ca.EUR 122,21
Versand:
Kostenlos Economy Shipping. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Fairfield, Ohio, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Sa, 15. Jun und Do, 27. Jun nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
    

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:395317228715
Zuletzt aktualisiert am 20. Mai. 2024 06:55:34 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
ISBN-13
9780367275518
Book Title
Creatively Lean
ISBN
9780367275518
Subject Area
Self-Help, Education, Business & Economics
Publication Name
Creatively Lean
Item Length
10.3 in
Publisher
Productivity Press
Subject
Personal Success, Decision-Making & Problem Solving, General, Management, Production & Operations Management, Creativity, Quality Control
Publication Year
2019
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
0.6 in
Author
Isabella Englebach
Item Width
7.2 in
Number of Pages
194 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

Leaders in lean organizations must encourage and foster new ideas. Humans are naturally wired to feel uncomfortable with newness. Fortunately, there's a large body of knowledge on the leadership behaviors needed to create an environment for innovation that has been developed alongside the development of lean thinking. Because this knowledge has been developed in large part outside of the lean community, lean managers, leaders, and practitioners are often not familiar with it, and when they become familiar, they struggle to integrate with the lean tools they have learned. This book presents critical creativity skills in the context of lean continuous improvement and lean product development approaches. Is your lean implementation lacking a creative spark? Do your employees struggle to bring ideas forward? Do you need them to bring you more creative ideas and better improvements? Does your company need more innovative products, and do you need your people to build and strengthen their ideas more effectively? Learn how you can leverage learning from creativity studies and brain science to build more innovation into your lean continuous improvement and lean product development efforts.

Product Identifiers

Publisher
Productivity Press
ISBN-10
0367275511
ISBN-13
9780367275518
eBay Product ID (ePID)
6038311639

Product Key Features

Author
Isabella Englebach
Publication Name
Creatively Lean
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Personal Success, Decision-Making & Problem Solving, General, Management, Production & Operations Management, Creativity, Quality Control
Publication Year
2019
Type
Textbook
Subject Area
Self-Help, Education, Business & Economics
Number of Pages
194 Pages

Dimensions

Item Length
10.3 in
Item Height
0.6 in
Item Width
7.2 in

Additional Product Features

LCCN
2019-043227
Lc Classification Number
Hd53.E5438 2020
Table of Content
Chapter 1: Humans: The Great Innovators - and the Great ObstructersChapter 2: Innovation as a Necessity for Organizations - and PeopleChapter 3: Your brain on InnovationChapter 4: Innovation and Lean ThinkingChapter 5: Lean Thinking in a NutshellChapter 6: Lean Product Development, Set-Based Design, and Learning CyclesChapter 7: Meet Creative Problem SolvingChapter 8: Try it Now - POINtChapter 8: Creative Problem Solving in the Lean CompanyChapter 9: Your TurnAppendix: Book Club Guide Questions for Each Chapter
Copyright Date
2020
Target Audience
College Audience
Dewey Decimal
658.4063
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Kontaktinformationen anzeigen
:liaM-Emoc.liaterelgaednarg@yabe
Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,3% positive Bewertungen
2,7 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Mitglied seit Sep 2010
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
4.9
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (1.024.751)

a***s (736)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Great item, fast delivery!
w***d (7295)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
nice cards thanks
u***u (843)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Good Mailing! The story and art of the Children's book CHEWY LOUIE are delightful as well as the humor! This book is brand new and in perfect condition! Thanks!

Produktbewertungen & Rezensionen

Noch keine Bewertungen oder Rezensionen