|Eingestellt in Kategorie:

Von einer Idee zu Nike: Wie Branding Nike zu einem Haushaltsnamen machte: Wie Marketing verrückt wurde-

Ursprünglicher Text
From an Idea to Nike: How Branding Made Nike a Household Name: How Marketing Mad
Artikelzustand:
Neu
3 verfügbar
Preis:
US $12,81
Ca.EUR 11,80
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
Kostenlos Economy Shipping. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Fairfield, Ohio, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 7. Jun und Di, 18. Jun nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
    

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:395258763643
Zuletzt aktualisiert am 11. Apr. 2024 11:06:03 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
ISBN-13
9781328453631
Type
Does not apply
ISBN
9781328453631
Book Title
From an Idea to Nike : How Marketing Made Nike a Global Success
Item Length
7.6in
Publisher
HarperCollins
Publication Year
2019
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.3in
Author
Lowey Bundy Sichol
Genre
Juvenile Nonfiction
Topic
Sports & Recreation / Track & Field, Sports & Recreation / General, Careers, Business & Economics
Item Width
5.2in
Item Weight
3.8 Oz
Number of Pages
128 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

From an Idea to Nike is a fully-illustrated look into how Nike stepped up its sneaker game to become the most popular athletic brand in the world. Humorous black & white illustrations throughout. Ever wonder how Nike became the athletics empire it is today? From an Idea to Nike digs into the marketing campaigns and strategy that turned this running-shoe company into the outfitter for many athletes as well as the iconic American brand. With infographics and engaging visuals throughout, this behind-the-scenes look into the historical and business side of Nike will be an invaluable resource for kids interested in what makes this business run. Find out where the name Nike came from and how the famous swoosh became the signature logo. Learn about the company's first marketing campaign with a star athlete. (Hint: It wasn't Michael Jordan!) Explore the ways Nike expanded marketing from running to basketball, soccer, golf, and beyond!

Product Identifiers

Publisher
HarperCollins
ISBN-10
1328453634
ISBN-13
9781328453631
eBay Product ID (ePID)
242635082

Product Key Features

Book Title
From an Idea to Nike : How Marketing Made Nike a Global Success
Author
Lowey Bundy Sichol
Format
Trade Paperback
Language
English
Topic
Sports & Recreation / Track & Field, Sports & Recreation / General, Careers, Business & Economics
Publication Year
2019
Genre
Juvenile Nonfiction
Number of Pages
128 Pages

Dimensions

Item Length
7.6in
Item Height
0.3in
Item Width
5.2in
Item Weight
3.8 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hd9992.U54n5566 2019
Grade from
First Grade
Grade to
Fifth Grade
Reviews
"Readers will enjoy the details about athletes such as Michael Jordan, Tiger Woods, and Lance Armstrong and strategies behind their endorsement deals....Quotes and 'fun facts' add interest."- School Library Journal
Illustrated by
Jennings, C. S.
Copyright Date
2019
Lccn
2018-032035
Dewey Decimal
338.4768536
Intended Audience
Juvenile Audience
Series
From an Idea to Ser.
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Kontaktinformationen anzeigen
:liaM-Emoc.liaterelgaednarg@yabe
Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,3% positive Bewertungen
2,7 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Mitglied seit Sep 2010
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
4.9
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (1.024.273)

d***n (352)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Just what I expected...
i***4 (152)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Good price for an excellent item. Quick shipping. Secure packaging. Many thanks.
1***1 (3111)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
GRRRRRRRRREAT BOOK

Produktbewertungen & Rezensionen

Noch keine Bewertungen oder Rezensionen