|Eingestellt in Kategorie:

Das fortgeschrittene Wörterbuch des Marketings: Putting-Theorie zur Verwendung von Scott Dacko (englisch-

Ursprünglicher Text
The Advanced Dictionary of Marketing: Putting Theory to Use by Scott Dacko (Engl
Artikelzustand:
Neu
3 verfügbar
Preis:
US $125,53
Ca.EUR 115,59
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
Kostenlos Economy Shipping. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Calgary, Alberta, Kanada
Lieferung:
Lieferung zwischen Mo, 10. Jun und Di, 18. Jun nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
    

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:395224479862
Zuletzt aktualisiert am 05. Mär. 2024 07:40:44 MEZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
ISBN-13
9780199285990
Book Title
The Advanced Dictionary of Marketing
ISBN
9780199285990
Publication Year
2008
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Advanced Dictionary of Marketing : Putting Theory to Use
Item Height
1.7in
Author
Scott Dacko
Item Length
8.7in
Publisher
Oxford University Press, Incorporated
Item Width
5.7in
Item Weight
32.9 Oz
Number of Pages
664 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

This advanced dictionary of marketing focuses on leading-edge terminology for use by individuals who are serious about the theory and practice of marketing: researchers, directors, managers, and anyone studying marketing for a professional and/or academic qualification. Covering 1,098 terms, the dictionary includes over 500 major entries. All terms are extensively cross-referenced and thematic indices allow the reader to locate terms by their applications and by keywords. All major and emerging marketing approaches, from ambient marketing and fusion marketing, to tribal marketing and word-of-mouth marketing, are included, as are hundreds of other advanced concepts such as brand community, disintermediation, dynamic capabilities, and share of voice. Further, entries spanning 132 theories and 45 marketing-related laws and principles are presented, making this dictionary more theoretically complete than any other marketing dictionary available. Finally, an extensive collection of 107 marketing effects, such as the loyalty ripple effect and mere exposure effect are also included, where, in all cases, their marketing implications and applications are presented fully.Each term covered in this advanced dictionary includes six elements:Description -- how the term is definedKey insights -- important insights provided by an understanding of the termKeywords -- words to further understand the nature of the termImplications -- what knowledge of the term means to marketersApplication areas and further readings -- areas where the term's knowledge is being put to useBibliography -- articles and books referencedExample entries include: Agency Theory, Audience Effect, Blog Marketing, Boomerang Effect, Confirmation Bias, Country of Origin Effect, Customer Equity, Disruptive Technology, Double Jeopardy Effect, Eclectic Paradigm, E-marketing, First Law of Marketing, Foot-in-the Door Technique, Free Rider Effect, Game Theory, Glocal Marketing, Green Marketing, Halo Effect, Honeymoon Effect, Law of Comparative Advantage, Leapfrogging, Market Entry Timing, Megamarketing, Metcalfe's Law, Moore's Law, Network Effect, Not Invented Here Syndrome, Odd Price Effect, Permission Marketing, Psychic Distance, Recency Principle, Retro-Marketing, Rule of Ten Percent, Sagacity Segmentation, Salutary Products, Snob Effect, Social Marketing, Stealth Marketing, Substitute Awareness Effect, Sunk Cost Fallacy, Sustainable Competitive Advantage, Value-Based Marketing, Viral Marketing, Winner's Curse.

Product Identifiers

Publisher
Oxford University Press, Incorporated
ISBN-10
0199285993
ISBN-13
9780199285990
eBay Product ID (ePID)
57280807

Product Key Features

Author
Scott Dacko
Publication Name
Advanced Dictionary of Marketing : Putting Theory to Use
Format
Hardcover
Language
English
Publication Year
2008
Type
Textbook
Number of Pages
664 Pages

Dimensions

Item Length
8.7in
Item Height
1.7in
Item Width
5.7in
Item Weight
32.9 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hf5415
Copyright Date
2007
Topic
Marketing / General, Industrial Management
Lccn
2007-028402
Dewey Decimal
658.8003
Intended Audience
Scholarly & Professional
Dewey Edition
22
Genre
Business & Economics

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Kontaktinformationen anzeigen
:liaM-Emoc.liaterelgaednarg@yabe
Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,2% positive Bewertungen
2,7 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Mitglied seit Sep 2010
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
4.9
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (1.023.442)

u***p (532)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Sending to my son on deployment - he will enjoy it very much - Thank you for an easy transaction!
a***0 (83)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Exactly as described
a***0 (83)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Exactly as described

Produktbewertungen & Rezensionen

Noch keine Bewertungen oder Rezensionen