|Eingestellt in Kategorie:

Statistik und experimentelles Design verstehen: Wie man nicht mit Statistiken lügt...-

Ursprünglicher Text
Understanding Statistics and Experimental Design : How to Not Lie with Statis...
Great Book Prices Store
  • (305411)
  • Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $56,11
Ca.EUR 52,53
Artikelzustand:
Neu
2 verfügbar1 verkauft
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
Kostenlos Economy Shipping. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Jessup, Maryland, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mo, 1. Jul und Sa, 6. Jul nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
14 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
    

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:386779866407
Zuletzt aktualisiert am 21. Jun. 2024 01:31:10 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
Book Title
Understanding Statistics and Experimental Design : How to Not Lie
ISBN
9783030034986
Subject Area
Science, Medical
Publication Name
Understanding Statistics and Experimental Design : How to Not Lie with Statistics
Publisher
Springer International Publishing A&G
Item Length
9.4 in
Subject
Biostatistics, Study & Teaching, Research
Publication Year
2019
Series
Learning Materials in Biosciences Ser.
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Author
Gregory Francis, Aaron Clarke, Michael Herzog
Item Weight
16 Oz
Item Width
6.6 in
Number of Pages
Xi, 142 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

This open access textbook provides the background needed to correctly use, interpret and understand statistics and statistical data in diverse settings. Part I makes key concepts in statistics readily clear. Parts I and II give an overview of the most common tests (t-test, ANOVA, correlations) and work out their statistical principles. Part III provides insight into meta-statistics (statistics of statistics) and demonstrates why experiments often do not replicate. Finally, the textbook shows how complex statistics can be avoided by using clever experimental design. Both non-scientists and students in Biology, Biomedicine and Engineering will benefit from the book by learning the statistical basis of scientific claims and by discovering ways to evaluate the quality of scientific reports in academic journals and news outlets.

Product Identifiers

Publisher
Springer International Publishing A&G
ISBN-10
3030034984
ISBN-13
9783030034986
eBay Product ID (ePID)
14038549349

Product Key Features

Number of Pages
Xi, 142 Pages
Language
English
Publication Name
Understanding Statistics and Experimental Design : How to Not Lie with Statistics
Publication Year
2019
Subject
Biostatistics, Study & Teaching, Research
Type
Textbook
Subject Area
Science, Medical
Author
Gregory Francis, Aaron Clarke, Michael Herzog
Series
Learning Materials in Biosciences Ser.
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Weight
16 Oz
Item Length
9.4 in
Item Width
6.6 in

Additional Product Features

Reviews
"Readers with little or no background in statistics will appreciate how these fundamental concepts are so well illustrated in this book to establish the solid foundation of probability and statistics." (David Han, Mathematical Reviews, April, 2020)
Number of Volumes
1 Vol.
Illustrated
Yes
Lc Classification Number
R850.A1-854
Table of Content
Part I.- Basic Probability Theory.- Experimental Design and the Basics of Statistics: Signal detection Theory (SDT).- The Core Concept of Statistics.- Variations on the t-test.- PART II.- The Multiple Testing Problem.- ANOVA.- Experimental design: Model Fits, Power, and Complex Designs.- Correlation.- PART III.- Meta-analysis.- Understanding replication.- Magnitude of excess success.- Suggested improvements and challenges
Copyright Date
2019

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

Expert Trading Limited
John Boyer
9220 Rumsey Rd
Ste 101
21045-1956 Columbia, MD
United States
Kontaktinformationen anzeigen
:liaM-Emoc.secirpkoobtaerg@sredroyabe
Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
Great Book Prices Store

Great Book Prices Store

96,8% positive Bewertungen
1,2 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Mitglied seit Feb 2017
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
4.8
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (344.589)

r***r (490)- Bewertung vom Käufer.
Letzte 6 Monate
Bestätigter Kauf
Thanks!
Alle Bewertungen ansehen

Produktbewertungen & Rezensionen

Noch keine Bewertungen oder Rezensionen