|Eingestellt in Kategorie:
Dieser Artikel ist nicht vorrätig.

Funke für das Feuer: Wie jugendliches Denken Kreativität freischaltet von Ian Wharton-

Ursprünglicher Text
Spark for the Fire: How youthful thinking unlocks creativity by Ian Wharton (Eng
grandeagleretail
  • (921608)
  • Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $19,59
Ca.EUR 18,34
Artikelzustand:
Neu
Versand:
Kostenlos Economy Shipping. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Calgary, Alberta, Kanada
Lieferung:
Lieferung zwischen Sa, 29. Jun und Mo, 8. Jul nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
    

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:386223115246
Zuletzt aktualisiert am 03. Jun. 2024 12:07:55 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
ISBN-13
9780857193469
Type
NA
Publication Name
NA
ISBN
9780857193469
Book Title
Spark for the Fire : How Youthful Thinking Unlocks Creativity
Publisher
Harriman House Publishing
Item Length
8.5 in
Publication Year
2013
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.6 in
Author
Ian Wharton
Genre
Self-Help, Psychology, Business & Economics
Topic
Creative Ability, General, Creativity
Item Weight
8.1 Oz
Item Width
5.5 in
Number of Pages
168 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

This is the most extraordinary time for people with a desire to make things. Spark for the Fire is for those who want to excel. For the people who are passionate about what they want to do. So passionate it makes them mad enough to think they can impact the world for the better by doing it. It is for anyone wanting to ......

Product Identifiers

Publisher
Harriman House Publishing
ISBN-10
0857193465
ISBN-13
9780857193469
eBay Product ID (ePID)
175272198

Product Key Features

Book Title
Spark for the Fire : How Youthful Thinking Unlocks Creativity
Number of Pages
168 Pages
Language
English
Publication Year
2013
Topic
Creative Ability, General, Creativity
Genre
Self-Help, Psychology, Business & Economics
Author
Ian Wharton
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.6 in
Item Weight
8.1 Oz
Item Length
8.5 in
Item Width
5.5 in

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
Dewey Edition
23
Reviews
The most inspiring thing I've ever read. I can't rave about this enough, I urge you to read it. --Gavin Strange, Aardman Animations An inspirational book --Flybe [A] call-to-arms to experiment, to embrace new things, to look and learn beyond what you know --Digital Arts Ian Wharton is a creative entrepreneur with a passion for excellence. He has won numerous awards for his work across many disciplines and has already made his mark with a body of work that is beautifully crafted, elegant and inspirational. He represents a new generation of thinkers who see no boundaries to achieving their dreams. This book is a celebration of them and of the most powerful force in the universe: imagination. --Ajaz Ahmed, from the foreword
Dewey Decimal
650.1
Table of Content
About the AuthorFeaturing:Ajaz Ahmed: Founder and CEO, AKQAAdam Bird: Director, McKinsey & CompanyPaul Brazier: Executive creative director, AMV BBDOTim Brown: CEO, IDEOTim Lindsay: CEO, D&ADMills: Co-founder, ustwoJean Oelwang: CEO, Virgin UniteJamie Oliver: Chef and campaignerNick Park: Creator, Wallace & Gromit Academy Award-winnerLord David Puttnam: Chancellor, Open University Academy Award-winnerEmma Sexton: Director, SheSaysRory Sutherland: Vice chairman, Ogilvy Group UK Former president, IPAMichael Wolff: Co-founder, Wolff OlinsForeword by Ajaz AhmedIntroduction1. Embrace the ridiculous2. Creativity is transferable3. Beware invisibility4. Curiosity and purpose5. Learn forever and play6. Dare to failFinal thoughtsAfterword by Jamie OliverAcknowledgmentsIndex
Copyright Date
2013

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Kontaktinformationen anzeigen
:liaM-Emoc.liaterelgaednarg@yabe
Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,3% positive Bewertungen
2,7 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Mitglied seit Sep 2010
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
4.9
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (1.025.541)

l***l (452)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Item was shipped incorrectly but grandeagleretail gave me a refund . Thanks for the GREAT customer service. Sorry it worked out this was,but again great customer service. Thanks!
e***l (1471)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
AAAAAAAAAAAAAAAAA++++++++++++++++
2***p (1088)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Great job thanks

Produktbewertungen & Rezensionen

Noch keine Bewertungen oder Rezensionen