|Eingestellt in Kategorie:
Dieser Artikel ist nicht vorrätig.

Hoffnung ist keine Strategie: Die 6 Schlüssel zum Gewinn des komplexen Verkaufs (Marketing/Verkauf,-

Ursprünglicher Text
Hope Is Not a Strategy: The 6 Keys to Winning the Complex Sale (Marketing/Sale,
Artikelzustand:
Gut
Nicht mehr vorrätig / 5 verkauft
Preis:
£2,71
(inkl. MwSt.)
Ca.EUR 3,18
Versand:
£8,99 (ca. EUR 10,54) Standardversand. Weitere Detailsfür Versand
Standort: South East, Vereinigtes Königreich
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 7. Jun und Mi, 26. Jun nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Verkäufer verschickt innerhalb von 1 Tag nach Zahlungseingang.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
    

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:382516754457
Zuletzt aktualisiert am 23. Mai. 2024 11:10:51 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut: Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr ...
Title
Hope Is Not a Strategy: The 6 Keys to Winning the Complex Sale
ISBN
9780071418713
EAN
9780071418713
Publication Year
2003
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Hope Is Not a Strategy: the 6 Keys to Winning the Complex Sale
Item Height
229mm
Author
Rick Page
Publisher
Mcgraw-Hill Education
Item Width
152mm
Subject
Marketing
Item Weight
236g
Number of Pages
192 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

This is the paperback edition of the bestselling sales book that is now poised to join the classics such as Strategic Selling, Solution Selling, and Spin Selling on the sales bookshelf. In fact, since Rick Page's Hope Is Not a Strategy was published in late 2001, it has sold 37,000 copies in hardcover, and has generated a tremendous amount of excitement in the sales world. In fact, Page's groundbreaking sales system has been adopted by Microsoft, Deloitte, PeopleSoft, Oracle, and NASDAQ. The secret to the success of Hope Is Not a Strategy is its unique approach, which is a synthesis of best practices from the areas of consultative, competitive, and team selling into a simple, effective process for winning sales. In the last ten years, the art and science of selling have evolved through several generations, from moving commodities, to selling strategic solutions, to forming business partnerships. The latest, greatest challenge facing salespeople today is the complex sale. While the complex sale once referred to any sale that had multiple buyers, the shift to an information economy has transformed the complex sale and caused it to explode to include new challenges that are overwhelming salespeople and managers. At the core of Hope Is Not a Strategy is a simple, six-step process designed to help salespeople and their managers conquer the complex sale: The first step is to learn about the client's pains using a needs assessment. The second step focuses on qualifying the prospect, or in other words, choosing battles you can win. The third step teaches how to nurture competitive preference, allowing you to gain the edge on your competition. The fourth step shows you how to recognize your client's decision-making process and understand what makes it tick. The fifth step is all about power, and how to be sure you're selling to the most powerful figure in the organization. The sixth step demonstrates how to combine steps 1 through 5 into a strong and agile sales strategy.

Product Identifiers

Publisher
Mcgraw-Hill Education
ISBN-13
9780071418713
eBay Product ID (ePID)
90820360

Product Key Features

Author
Rick Page
Publication Name
Hope Is Not a Strategy: the 6 Keys to Winning the Complex Sale
Format
Paperback
Language
English
Subject
Marketing
Publication Year
2003
Type
Textbook
Number of Pages
192 Pages

Dimensions

Item Height
229mm
Item Width
152mm
Item Weight
236g

Additional Product Features

Title_Author
Rick Page
Country/Region of Manufacture
United States

Artikelbeschreibung

Rechtliche Informationen des Verkäufers

Wrap Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Kontaktinformationen anzeigen
:nofeleT60358080080
:liaM-Eten.aidemnorihc@kuyabe
USt-IdNr.:
  • GB 724 4981 18
Handelsregisternummer:
  • 03800600
Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
CRN Number:
  • 03800600
Chiron_Media_Store

Chiron_Media_Store

99,4% positive Bewertungen
4,0 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Mitglied seit Aug 2011
Antwortet meist innerhalb 48 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
4.9
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (1.241.469)

e***e (32)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Looks brand new
n***y (227)- Bewertung vom Käufer.
Vor über einem Jahr
Bestätigter Kauf
Very fast delivery and a great price, can’t fault.
Alle Bewertungen ansehen

Produktbewertungen & Rezensionen

Noch keine Bewertungen oder Rezensionen