|Eingestellt in Kategorie:

Grundlegende Marketingforschung - Hardcover, von Brown Tom J.; Suter Tracy - sehr gut-

Ursprünglicher Text
Basic Marketing Research - Hardcover, by Brown Tom J.; Suter Tracy - Very Good
KrazyDeals-ATL
  • (1142)
  • Angemeldet als privater Verkäufer
    Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe. Mehr erfahren
US $99,99
Ca.EUR 93,61
Artikelzustand:
Neuwertig
Ganz entspannt. Kostenloser Versand & Rückversand.
Versand:
Kostenlos Sparversand. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Dacula, Georgia, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 27. Jun und Sa, 29. Jun nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Kostenloser Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
    

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:375401640673

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neuwertig: Buch, das wie neu aussieht, aber bereits gelesen wurde. Der Einband weist keine ...
Book Title
Basic Marketing Research
Subject
Marketing / General, Marketing / Research
ISBN
9781337100151
Publication Year
2017
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Subject Area
Business & Economics
Publication Name
Basic Marketing Research
Author
Tracy A. Suter, Gilbert A. Churchill, Tom J. Brown
Publisher
Cengage Learning
Item Weight
22.4 Oz

Über dieses Produkt

Product Information

BASIC MARKETING RESEARCH is written from a student's perspective by authors who have devoted countless hours working with undergraduate students, like you, on live research projects. For a marketing text to be effective, you must be able to understand it. You can trust the authors to deliver a rigorous, yet understandable, treatment of marketing research in this 9th Edition. You examine the two dominant approaches to gathering marketing information, learn how to merge these approaches and work with data from multiple sources. You review the information-gathering function from the perspectives of researchers who gather information and marketing managers who use it. This presentation is packed with the features that make it a best-seller, from study tools to updated content to an easy-to-read writing style.

Product Identifiers

Publisher
Cengage Learning
ISBN-10
1337100153
ISBN-13
9781337100151
eBay Product ID (ePID)
11038722644

Product Key Features

Language
English
Publication Name
Basic Marketing Research
Publication Year
2017
Subject
Marketing / General, Marketing / Research
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Author
Tracy A. Suter, Gilbert A. Churchill, Tom J. Brown
Format
Hardcover

Dimensions

Item Weight
22.4 Oz

Additional Product Features

Edition Number
9
Intended Audience
College Audience
Table of Content
BRIEF CONTENTS. Part I: INTRODUCTION TO MARKETING RESEARCH AND PROBLEM DEFINITION. 1. The Role of Marketing Research. 2. The Research Process and Ethical Concerns. 3. Problem Formulation. 4. Exploratory Research. Part II: Working with Existing Information to Solve Problems. 5. Decision Support Systems: Introduction. 6. Decision Support Systems: Working with "Big Data". 7. Using External Secondary Data. Part III: COLLECTING PRIMARY DATA TO SOLVE PROBLEMS. 8. Conducting Causal Research. 9. Collecting Descriptive Primary Data. 10. Collecting Data by Observation. 11. Collecting Data by Communication. 12. Asking Good Questions. 13. Designing the Data Collection Form for Communication Data. 14. Developing the Sampling Plan. 15. Data Collection: Types of Error and Response Rate Calculation. Part IV: ANALYZING DATA. 16. Data Preparation for Analysis. 17. Analysis and Interpretation: Individual Variables Independently. 18. Analysis and Interpretation: Multiple Variables Simultaneously. Part IV: REPORTING THE RESULTS. 19. The Oral Research Presentation. 20. The Written Research Report. Appendix. Endnotes. Glossary. Index.
Copyright Date
2018

Artikelbeschreibung des Verkäufers

KrazyDeals-ATL

KrazyDeals-ATL

98,1% positive Bewertungen
5.201 Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Mitglied seit Dez 2021

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0
Angemeldet als privater Verkäufer
Daher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe. Mehr erfahrenMehr erfahren

Verkäuferbewertungen (1.177)

x***l (246)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Great product and well packaged
a***e (4)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Great, easy and came as described
9***b (75)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Cute item and zero issued. Shipped fast.

Produktbewertungen & Rezensionen

Noch keine Bewertungen oder Rezensionen