|Eingestellt in Kategorie:
Versand und LieferungMehr zu Versand und Rückgabe finden Sie unter „Weitere Details“.

Trends und Themen in Instructional Design und Technologie-

Ursprünglicher Text
Trends and Issues in Instructional Design and Technology
by Reiser, Robert A.; Dempsey, John V. | PB | Good
ThriftBooks
  • (3701455)
  • Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $7,36
Ca.EUR 6,59
Artikelzustand:
Gut
Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
2 verfügbar4 verkauft
Beliebter Artikel. Schon 4 verkauft.
Versand:
Kostenlos Economy Shipping.
Lieferung zwischen Mo, 30. Sep und Mi, 2. Okt nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Standort: Aurora, Illinois, USA
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Kostenloser Rückversand.
Zahlungen:
   

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:373837863617
Zuletzt aktualisiert am 24. Sep. 2024 09:01:24 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen aufrufenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ...
Binding
Paperback
Weight
1 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
No
ISBN
0132563584
Subject Area
Education
Publication Name
Trends and Issues in Instructional Design and Technology
Publisher
Allyn & Bacon, Incorporated
Item Length
9.8 in
Subject
Computers & Technology
Publication Year
2011
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
1 in
Author
John V. Dempsey, Robert A. Reiser
Item Weight
22.2 Oz
Item Width
8 in
Number of Pages
408 Pages

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Allyn & Bacon, Incorporated
ISBN-10
0132563584
ISBN-13
9780132563581
eBay Product ID (ePID)
99694593

Product Key Features

Number of Pages
408 Pages
Publication Name
Trends and Issues in Instructional Design and Technology
Language
English
Publication Year
2011
Subject
Computers & Technology
Type
Textbook
Subject Area
Education
Author
John V. Dempsey, Robert A. Reiser
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
1 in
Item Weight
22.2 Oz
Item Length
9.8 in
Item Width
8 in

Additional Product Features

Edition Number
3
Intended Audience
College Audience
LCCN
2010-052044
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
371.33
Table Of Content
Section I: Defining the Field Chapter 1: What Field Did You Say You Were In? Defining and Naming Our Field Chapter 2: Characteristics of Instructional Design Models Chapter 3: A History of Instructional Design and Technology Section II: Theories and Models of Learning and Instruction Chapter 4: Psychological Foundations of Instructional Design Chapter 5: Constructivism in Practical and Historical Context Chapter 6: The Learning Sciences: Where They Came From and What It Means For Instructional Designers Chapter 7: Designing for Problem-Solving Chapter 8: Instructional Theory and Technology for a Post-Industrial World Chapter 9: Motivation, Volition, and Performance Section III: Evaluating and Managing Instructional Programs and Projects Chapter 10: Evaluation in Instructional Design: A Comparison of Evaluation Models Chapter 11: An Introduction to Return on Investment Chapter 12: Managing On-Site and Virtual Design Teams Chapter 13: Managing Scarce Resources in Training Organizations Section IV: Performance Improvement Chapter 14: The Development and Evolution of Human Performance Improvement Chapter 15: Performance Support Chapter 16: Knowledge Management And Learning: Perfect Together Chapter 17: Informal Learning Section V: Trends and Issues in Various Settings Chapter 18: Instructional Design in Business and Industry Chapter 19: Instructional Design Opportunities in Military Education and Training Environments Chapter 20: Performance, Instruction, and Technology in Health Care Education Chapter 21: IDT in P-12 Chapter 22: What Do Instructional Designers Do in Higher Education? A Written Symposium Section VI: Global Trends and Issues in IDT Chapter 23: Developing Learning to Meet Complex Challenges for an Undivided World Chapter 24: IDT in Asia Chapter 25: IDT in Europe Section VII: Chapter 26: Getting an Instructional Design Position: Lessons From a Personal History Chapter 27: Getting a Job in Business and Industry Chapter 28: Professional Organizations and Publications in Instructional Design and Technology Section VIII: New Directions in Instructional Design and Technology Chapter 29: E-Learning and Instructional Design Chapter 30: Reusability and Reusable Design Chapter 31: Web 2.0 and Social Networking Chapter 32: Using Rich Media Wisely Chapter 33: Games...and...Learning Chapter 34: Designing in Virtual Worlds Section IX: Current Issues in Instructional Design and Technology Chapter 35: Professional Ethics: Rules Applied to Practice Chapter 36: Diversity and Accessibility Chapter 37: The Changing Nature of Design Chapter 38: Debate: The Benefits of Different Levels of Instructional Guidance
Synopsis
Trends and Issues in Instructional Design and Technology, Third Edition, provides readers with a clear picture of the field of instructional design and technology, the trends and issues that have affected it in the past and present, and those trends and issues likely to affect it in the future. The text will prepare its readers to master the skills associated with IDT, clearly describe the nature of the field, familiarize themselves with the field's history and its current status, and describe recent trends and issues impacting on the field. Written by the leading figures in the field with contributions from Elizabeth Boling, Richard Clark, Ruth Clark, Walter Dick, Marcy Driscoll, Michael Hannafin, John Keller, James Klein, David Jonassen, Richard Mayer, David Merrill, Charles Reigeluth, Marc Rosenberg, Allison Rossett, Sharon Smaldino, Harold Stolovitch, Brent Wilson, Robert Reiser, John Dempsey, and many others, this book clearly defines and describes the rapidly converging fields of instructional design, instructional technology, and performance technology. Previous editions of this book have received outstanding book awardsfrom the Association for Educational Communications and Technology (AECT), the AECT Division of Design and Development, and the International Society for Performance Improvement (ISPI). The new edition features a plethora of updates including: eighteen new chapters, each of which focuses on an important recent trend or issue in the instructional design and technology (IDT) field: An updated view of such topics as whole task approaches to instructional design, motivational design, models of evaluation, performance support and informal learning, four new chapters addressing hot issues in IDT including ethics, diversity, accountability, the nature of the design process , and the appropriate amount of learner guidance that should be built into instruction; coverage of What IDT Professionals Do which introduces students to the wide variety of settings in which IDT professionals can practice their craft; a stronger emphasis and new research on how to design, deliver, and evaluate online instruction, with field-tested techniques for instructional design of online learning; and four new and two revised chapters with coverage of technologies that are changing the nature of the IDT field including advances in such areas as e-learning, social networking, game-based learning, and virtual worlds.
LC Classification Number
LB1028.38.T74 2012

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

Thrift Books Global, LLC
TB Thrift Books
18300 Cascade Ave S
Ste 150
98188 Seattle, WA
United States
Kontaktinformationen anzeigen
:liaM-Emoc.skoobtfirht@yabe.selas
Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
ThriftBooks

ThriftBooks

99% positive Bewertungen
18,3 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Mitglied seit Mär 2015
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
ThriftBooks is a fully independent seller of used books, having sold more than 160 million used and new books since we started in 2003. Each quality used book is sorted, graded, shelved and shipped by ...
Mehr anzeigen

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
4.9
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (5.356.171)

  • r***n (235)- Bewertung vom Käufer.
    Vor über einem Jahr
    Bestätigter Kauf
    item as described
  • Alle Bewertungen ansehen

    Produktbewertungen & Rezensionen

    5.0
    1 Produktbewertungen
    • 1 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 5 von 5 Sternen
    • 0 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 4 von 5 Sternen
    • 0 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 3 von 5 Sternen
    • 0 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 2 von 5 Sternen
    • 0 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 1 von 5 Sternen

    Relevanteste Rezensionen

    • A+!!!!!!!!!awesome product

      Dear Everyone: It is a good reading book for class. I can find my assignment answers fast. The words were easy to related to real world lesson plan review.I make the grades that I will have success.