|Eingestellt in Kategorie:

Wahlsysteme und das Gleichgewicht der Verbraucher-Produzenten-Macht von Eric C.C. Chang -

Ursprünglicher Text
Electoral Systems and the Balance of Consumer-Producer Power by Eric C.C. Chang
Artikelzustand:
Neu
3 verfügbar
Preis:
US $132,82
Ca.EUR 122,08
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
Kostenlos Economy Shipping. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Fairfield, Ohio, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 21. Jun und Di, 2. Jul nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
    

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:364451606357
Zuletzt aktualisiert am 03. Mai. 2024 04:33:41 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
ISBN-13
9780521192651
Book Title
Electoral Systems and the Balance of Consumer-Producer Power
ISBN
9780521192651
Subject Area
Business & Economics, Political Science
Publication Name
Electoral Systems and the Balance of Consumer-Producer Power
Item Length
8.7 in
Publisher
Cambridge University Press
Subject
Political Process / Campaigns & Elections, Consumer Behavior, General, Economics / General, Comparative Politics
Publication Year
2010
Series
Cambridge Studies in Comparative Politics Ser.
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
0.8 in
Author
Erin C. C. Chang, Ronald Rogowski, Drew A. Linzer, Mark Andreas Kayser
Item Width
5.7 in
Item Weight
17.6 Oz
Number of Pages
280 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

The authors find that in electoral systems in which the seat share of parties is highly sensitive to their vote share, regulation systematically favors consumers, lowering real prices, all else equal, by ten percent.

Product Identifiers

Publisher
Cambridge University Press
ISBN-10
052119265x
ISBN-13
9780521192651
eBay Product ID (ePID)
3038309904

Product Key Features

Author
Erin C. C. Chang, Ronald Rogowski, Drew A. Linzer, Mark Andreas Kayser
Publication Name
Electoral Systems and the Balance of Consumer-Producer Power
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Political Process / Campaigns & Elections, Consumer Behavior, General, Economics / General, Comparative Politics
Publication Year
2010
Series
Cambridge Studies in Comparative Politics Ser.
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics, Political Science
Number of Pages
280 Pages

Dimensions

Item Length
8.7 in
Item Height
0.8 in
Item Width
5.7 in
Item Weight
17.6 Oz

Additional Product Features

LCCN
2010-018291
Intended Audience
Scholarly & Professional
Lc Classification Number
Jf1001 .E475 2011
Reviews
"Government policies create winners and losers. A central question in both politics and political science is how the political system affects who wins and who loses from the battle over policy. In Electoral Systems and the Balance of Consumer-Producer Power, four leading scholars assess the impact of electoral structures on one crucial dimension of this distributional conflict, between consumers and producers. They present a forceful, theoretically grounded, argument that majoritarian systems tend to favor consumers. They go on to provide persuasive evidence, across dozens of countries, that this pro-consumer bias is reflected in relative prices. This elegant, powerful, book will be essential reading for all students of Comparative Politics and Political Economy." -Jeffry Frieden, Harvard University, "This terrific book argues that economic policy's general pro-consumer versus pro-producer tendency hinges crucially on the electoral system. The argument is rigorously developed and tested while remaining eminently accessible to general readers. It is a 'must read' for political economists and indeed anyone interested in seeing a wonderful example of social science done well." -Michael J. Gilligan, New York University
Table of Content
1. Introduction; 2. Electoral systems and consumer power: theoretical considerations; 3. Electoral systems and real prices: panel evidence for the OECD countries; 4. Electoral systems and real prices around the world; 5. A closer look: case studies and mechanisms; 6. Socio-economic origins of electoral systems; 7. Discussion and conclusion.
Copyright Date
2011
Dewey Decimal
339
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Kontaktinformationen anzeigen
:liaM-Emoc.liaterelgaednarg@yabe
Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,3% positive Bewertungen
2,7 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Mitglied seit Sep 2010
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
4.9
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (1.024.400)

l***0 (4824)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Good shipping and looks new. Hope it has some good ideas. Thanks, Recommend Seller.
4***7 (358)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Great book for all ages! 5 stars to the seller! Great low price! Thank you so much!!!
e***m (2697)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
ARRIVED THANK-YOU beautiful coloring book for a 11 year old going on school break. thank=you

Produktbewertungen & Rezensionen

Noch keine Bewertungen oder Rezensionen