|Eingestellt in Kategorie:

Handbuch des touristischen Verhaltens: Theorie & Praxis, Hardcover von Kozak, Metin (...-

Ursprünglicher Text
Handbook of Tourist Behavior : Theory & Practice, Hardcover by Kozak, Metin (...
Great Book Prices Store
  • (305558)
  • Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $245,41
Ca.EUR 229,74
Artikelzustand:
Neuwertig
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
Kostenlos Economy Shipping. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Jessup, Maryland, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Sa, 29. Jun und Do, 11. Jul nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
14 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
    

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:355638604272
Zuletzt aktualisiert am 24. Jun. 2024 14:13:27 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neuwertig: Buch, das wie neu aussieht, aber bereits gelesen wurde. Der Einband weist keine ...
Book Title
Handbook of Tourist Behavior : Theory & Practice
ISBN
9780415993609
Subject Area
Business & Economics, Social Science
Publication Name
Handbook of Tourist Behavior : Theory and Practice
Publisher
Routledge
Item Length
9.4 in
Subject
Consumer Behavior, Sociology / General, Industries / Hospitality, Travel & Tourism
Publication Year
2008
Series
Routledge Advances in Tourism Ser.
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
0.7 in
Author
Alain Decrop
Item Weight
17.6 Oz
Item Width
8.3 in
Number of Pages
268 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

In today's highly competitive and global economy, understanding tourist behavior is imperative to success. Tourist behavior has become a cornerstone of any marketing strategy and action. Choosing, buying and consuming tourism/travel products and services includes a range of psycho-social processes and a number of personal and environmental influences that researchers and managers should take into account. This book provides an overview of such processes and influences and explains the basic concepts and theories that underlie tourist decision-making and behavior. It also incorporates a number of cases studies in order to aid readers to better appraise the application of those concepts and theories. The Handbook of Tourist Behavior will be of significant interest to researchers and students in tourism, leisure, marketing and psychology, and also to practitioners in the tourism industry.

Product Identifiers

Publisher
Routledge
ISBN-10
0415993601
ISBN-13
9780415993609
eBay Product ID (ePID)
70937795

Product Key Features

Number of Pages
268 Pages
Language
English
Publication Name
Handbook of Tourist Behavior : Theory and Practice
Publication Year
2008
Subject
Consumer Behavior, Sociology / General, Industries / Hospitality, Travel & Tourism
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics, Social Science
Author
Alain Decrop
Series
Routledge Advances in Tourism Ser.
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
0.7 in
Item Weight
17.6 Oz
Item Length
9.4 in
Item Width
8.3 in

Additional Product Features

LCCN
2008-038498
Dewey Edition
22
Target Audience
College Audience
Illustrated
Yes
LeafCats
378
Dewey Decimal
910.68/8
Lc Classification Number
G155
Table of Content
Preface. Part 1: Motivation and Need Recognition 1. Interpretive Consumer Research: Uncovering the 'Whys' Underlying Tourist Behavior 2. Antecedents and Consequences of Prestige Motivation in Tourism: An Expectancy-Value Motivation Part 2: Perception and Information Processing 3. Tourism Destination Image Formation 4. Tourist Information Search Part 3: Evaluation of Alternatives and Choice 5. Decision Strategies in Tourism Evaluation 6. Planning and Exploratory Buying Behavior Part 4: The Tourism Experience 7. Understanding Tourist Experience though Mindfulness Theory 8. Unlocking the Shared Experience: Challenges of Consumer Experience Research Part 5: Post-Choice Processes 9. Processes and Performances of Tourist (Dis)Satisfaction 10. Service Failure, Tourist Complaints and Service Recovery 11. What Determines Tourist Loyalty? In Search of a Theoretical Explanation Part 6: Individual Determinants of Tourist Behavior 12. Tourism Segmentation by Consumer-Based Variables 13. Emotions and Affective States in Tourism Behaviour Part 7: Environmental Determinants of Tourist Behavior 14. E-tourist Behavior: The Influence of IT on Consumers 15. The Role of Media Products on Consumer Behaviour in Tourism 16. Cross-Cultural Differences in Tourist Behavior
Copyright Date
2009

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

Expert Trading Limited
John Boyer
9220 Rumsey Rd
Ste 101
21045-1956 Columbia, MD
United States
Kontaktinformationen anzeigen
:liaM-Emoc.secirpkoobtaerg@sredroyabe
Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
Great Book Prices Store

Great Book Prices Store

96,8% positive Bewertungen
1,2 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Mitglied seit Feb 2017
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
4.8
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (344.751)

m***0 (568)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Great transaction, delivered quickly, packaged well, and received as advertised.
m***f (1812)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
As advertised, thank you!
m***f (1812)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
As advertised, thank you!

Produktbewertungen & Rezensionen

Noch keine Bewertungen oder Rezensionen