|Eingestellt in Kategorie:
Der Verkäufer ist abwesend bis 07. Jul. 2024. Behalten Sie den Artikel im Auge - setzen Sie ihn auf Ihre Beobachtungsliste.

Alchemie: Die Magie des ursprünglichen Denkens in einer Welt des Geistes - betäubende Konformität von-

Ursprünglicher Text
Alchemy: The Magic of Original Thinking in a World of Mind-Numbing Conformity by
Artikelzustand:
Neu
Versand:
£25,00 (ca. EUR 29,42) Royal Mail International Tracked. Weitere Detailsfür Versand
Standort: London, Vereinigtes Königreich
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 12. Jul und Fr, 19. Jul nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
Zahlungen:
    

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als privater Verkäufer; verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.Mehr erfahrenAngemeldet als privater Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:335292699371

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
Genre
Magic
ISBN
9780753556528
Publication Year
2021
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Book Title
Alchemy: the Magic of Original Thinking in a World of Mind-Numbing Conformity
Item Height
198mm
Author
Rory Sutherland
Publisher
Ebury Publishing
Topic
Psychology, Popular Psychology, Marketing
Item Width
126mm
Item Weight
260g
Number of Pages
384 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

The hugely anticipated first book from the TED Talks star and advertising legend 'A breakthrough book. Wonderfully applicable to everything in life, and funny as hell.' Nassim Nicholas Taleb Why is Red Bull so popular - even though everyone hates the taste? Why do countdown boards on platforms take away the pain of train delays? And why do we prefer stripy toothpaste? Discover the alchemy behind original thinking, as TED Talk superstar and Ogilvy advertising legend Rory Sutherland reveals why abandoning logic and casting aside rationality is the best way to solve any problem. In his first book he blends cutting-edge behavioural science, jaw-dropping stories and a touch of branding magic on his mission to turn us all into idea alchemists. He shows how economists, businesses and governments have got it all wrong- we are not rational creatures who make logical decisions based on evidence. Instead, the big problems we face every day, whether as an individual or in society, could very well be solved by thinking less logically. To be brilliant, you have to be irrational.

Product Identifiers

Publisher
Ebury Publishing
ISBN-13
9780753556528
eBay Product ID (ePID)
18049053387

Product Key Features

Book Title
Alchemy: the Magic of Original Thinking in a World of Mind-Numbing Conformity
Author
Rory Sutherland
Format
Paperback
Language
English
Topic
Psychology, Popular Psychology, Marketing
Publication Year
2021
Type
Textbook
Number of Pages
384 Pages

Dimensions

Item Height
198mm
Item Width
126mm
Item Weight
260g

Additional Product Features

Title_Author
Rory Sutherland
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Artikelbeschreibung des Verkäufers

mf22-uk

mf22-uk

100% positive Bewertungen
57 Artikel verkauft
Mitglied seit Jun 2022
Antwortet meist innerhalb 6 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
4.9
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
4.9
Angemeldet als privater Verkäufer
Daher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe. Mehr erfahrenMehr erfahren

Verkäuferbewertungen (15)

u***g (377)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
GREAT
Antwort von mf22-uk- Verkäufer mf22-uk hat auf Bewertung reagiert.- Verkäufer mf22-uk hat auf Bewertung reagiert.
Thank you and all the best
i***c (16)- Bewertung vom Käufer.
Letzte 6 Monate
Bestätigter Kauf
Very impressed! The book arrived ahead of schedule and was very securely packaged. It was also exactly as described, in ‘like new’ condition. It looked as if I had just bought it in a bookshop. I would definitely buy another book from this company, with complete confidence.
Antwort von mf22-uk- Verkäufer mf22-uk hat auf Bewertung reagiert.- Verkäufer mf22-uk hat auf Bewertung reagiert.
Thank you and all the best
2***e (246)- Bewertung vom Käufer.
Letzte 6 Monate
Bestätigter Kauf
Excellent condition. Use this seller again.
Antwort von mf22-uk- Verkäufer mf22-uk hat auf Bewertung reagiert.- Verkäufer mf22-uk hat auf Bewertung reagiert.
Thank you and all the best

Produktbewertungen & Rezensionen

4.4
5 Produktbewertungen
  • 3 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 5 von 5 Sternen
  • 1 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 4 von 5 Sternen
  • 1 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 3 von 5 Sternen
  • 0 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 2 von 5 Sternen
  • 0 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 1 von 5 Sternen

Would recommend

Good value

Compelling content

Relevanteste Rezensionen

  • Lots of great ideas and insights

    Rory has become legendary for his TED talks and if you like those, you'll like this (I did the audiobook along with it, ready by Rory himself). This is an instructional manual for businesses but is also of great interest for those with an interest in Behavioural Economics, Psychology and human behaviour

    Bestätigter Kauf: JaZustand: NeuVerkauft von: bookmail

  • Why logic, focus groups, Economists and spreadsheets make the world boring

    Rory Sutherland’s book is a witty, engaging and serious look at the limitations of the approaches which are used to help shape everyday decisions. In summary it’s a challenge to reasonableness and inspiration to anyone who has an idea that’s an outlier.

    Bestätigter Kauf: JaZustand: GebrauchtVerkauft von: worldofbooks08

  • Compelling for marketeers

    Very funny and when you give it some time it is very true

    Bestätigter Kauf: JaZustand: NeuVerkauft von: thesaintbookstore

  • All good as expected

    All good as expected

    Bestätigter Kauf: JaZustand: NeuVerkauft von: bookmail

  • Welcomed gift

    It was a gift, the recipient was pleased with it

    Bestätigter Kauf: JaZustand: NeuVerkauft von: bookmail