|Eingestellt in Kategorie:

Von einer Idee zu Nike: Wie Marketing Nike zu einem globalen Erfolg machte (Taschenbuch oder Sofa-

Ursprünglicher Text
From an Idea to Nike: How Marketing Made Nike a Global Success (Paperback or Sof
Artikelzustand:
Neu
5 verfügbar
Preis:
US $9,66
Ca.EUR 8,90
Ganz entspannt. Kostenloser Versand & Rückversand.
Versand:
Kostenlos Standard Shipping. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Grand Rapids, Michigan, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Sa, 8. Jun und Do, 13. Jun nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Kostenloser Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
    

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:312473691489
Zuletzt aktualisiert am 18. Mai. 2024 08:09:56 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
ISBN
1328453634
EAN
9781328453631
Binding
TP
Book Title
From an Idea to Nike : How Marketing Made Nike a Global Success
Item Length
7.6in
Publisher
HarperCollins
Publication Year
2019
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.3in
Author
Lowey Bundy Sichol
Genre
Juvenile Nonfiction
Topic
Sports & Recreation / Track & Field, Sports & Recreation / General, Careers, Business & Economics
Item Width
5.2in
Item Weight
3.8 Oz
Number of Pages
128 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

From an Idea to Nike is a fully-illustrated look into how Nike stepped up its sneaker game to become the most popular athletic brand in the world. Humorous black & white illustrations throughout. Ever wonder how Nike became the athletics empire it is today? From an Idea to Nike digs into the marketing campaigns and strategy that turned this running-shoe company into the outfitter for many athletes as well as the iconic American brand. With infographics and engaging visuals throughout, this behind-the-scenes look into the historical and business side of Nike will be an invaluable resource for kids interested in what makes this business run. Find out where the name Nike came from and how the famous swoosh became the signature logo. Learn about the company's first marketing campaign with a star athlete. (Hint: It wasn't Michael Jordan!) Explore the ways Nike expanded marketing from running to basketball, soccer, golf, and beyond!

Product Identifiers

Publisher
HarperCollins
ISBN-10
1328453634
ISBN-13
9781328453631
eBay Product ID (ePID)
242635082

Product Key Features

Book Title
From an Idea to Nike : How Marketing Made Nike a Global Success
Author
Lowey Bundy Sichol
Format
Trade Paperback
Language
English
Topic
Sports & Recreation / Track & Field, Sports & Recreation / General, Careers, Business & Economics
Publication Year
2019
Genre
Juvenile Nonfiction
Number of Pages
128 Pages

Dimensions

Item Length
7.6in
Item Height
0.3in
Item Width
5.2in
Item Weight
3.8 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hd9992.U54n5566 2019
Grade from
First Grade
Grade to
Fifth Grade
Reviews
"Readers will enjoy the details about athletes such as Michael Jordan, Tiger Woods, and Lance Armstrong and strategies behind their endorsement deals....Quotes and 'fun facts' add interest."- School Library Journal
Illustrated by
Jennings, C. S.
Copyright Date
2019
Lccn
2018-032035
Dewey Decimal
338.4768536
Intended Audience
Juvenile Audience
Series
From an Idea to Ser.
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

BargainBookStores.com
Ralf Scharnowski
3423 Lousma Dr SE
49548 Grand Rapids, MI
United States
Kontaktinformationen anzeigen
:xaF4532-103 )616(
:liaM-Emoc.serotskoobniagrab@flah
Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
Bargain Book Stores

Bargain Book Stores

99,3% positive Bewertungen
3,1 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Mitglied seit Feb 2002
Antwortet meist innerhalb 48 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
5.0
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
4.9
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (1.229.525)

1***7 (203)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Highly recommend
p***g (118)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
I have not yet read the book, but bought it as recommended by Mark Levin.
4***8 (8)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Fantastic well worth the money 💰

Produktbewertungen & Rezensionen

Noch keine Bewertungen oder Rezensionen