|Eingestellt in Kategorie:

Führungsmarke: Entwicklung kundenorientierter Lea... von Smallwood, Norm gehardcovert-

Ursprünglicher Text
Leadership Brand: Developing Customer-Focused Lea... by Smallwood, Norm Hardback
Ursprünglicher Text
FREE US DELIVERY | ISBN: 1422110303 | Quality Books
World of Books USA
  • (1103432)
  • Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $7,95
Ca.EUR 7,40
Artikelzustand:
Neuwertig
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
Kostenlos Standardversand. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Florida, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 28. Jun und Di, 2. Jul nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
    

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:305285289093
Zuletzt aktualisiert am 19. Jun. 2024 16:07:51 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neuwertig: Buch, das wie neu aussieht, aber bereits gelesen wurde. Der Einband weist keine ...
ISBN
1422110303
EAN
9781422110300
Publication Name
N/A
Type
Hardback
Release Title
Leadership Brand: Developing Customer-Focused Leaders to Drive...
Artist
Smallwood, Norm
Brand
N/A
Colour
N/A
Book Title
Leadership Brand : Developing Customer-Focused Leaders to Drive Performance Amd Build Lasting Value
Item Length
9.5 in
Publisher
Harvard Business Review Press
Publication Year
2007
Format
Hardcover
Language
English
Illustrator
Yes
Item Height
0.4 in
Author
Dave Ulrich, Norm Smallwood
Genre
Business & Economics
Topic
Leadership, Education, Organizational Development
Item Width
6.4 in
Item Weight
20.5 Oz
Number of Pages
288 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

Your company's brands hold intangible value and differentiate your firm from rivals. So does your leadership brand--a shared identity among your organization's leaders that differentiates what they can do from what your rivals' leaders can do. In Leadership Brand , Dave Ulrich and Norm Smallwood show how branded leadership delivers unique value for firms' investors, customers, and employees--elevating market value and creating a sharp competitive edge. The authors present a six-step process for creating leadership brand in your organization. A wealth of tools helps you differentiate your firm's leaders from those of rivals, craft a unified identity among them, and articulate a unique statement of your brand. Additional chapters and tools show you how to assess and measure your leadership brand, where to invest in the brand, which practices instill the brand, and how to communicate the brand to your many stakeholders. With its compelling new model and hands-on approach, this book helps you clarify what makes your leaders unique--and use your leadership brand to leave rivals far behind.

Product Identifiers

Publisher
Harvard Business Review Press
ISBN-10
1422110303
ISBN-13
9781422110300
eBay Product ID (ePID)
59099556

Product Key Features

Book Title
Leadership Brand : Developing Customer-Focused Leaders to Drive Performance Amd Build Lasting Value
Author
Dave Ulrich, Norm Smallwood
Format
Hardcover
Language
English
Topic
Leadership, Education, Organizational Development
Publication Year
2007
Illustrator
Yes
Genre
Business & Economics
Number of Pages
288 Pages

Dimensions

Item Length
9.5 in
Item Height
0.4 in
Item Width
6.4 in
Item Weight
20.5 Oz

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
Lc Classification Number
Hd57.7.U44 2007
Copyright Date
2007
Lccn
2007-009122
Dewey Decimal
658.4/092
Dewey Edition
22

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

SBYB Inc.
Kelsey Sparshott
900 Knell St
60538 Montgomery, IL
United States
Kontaktinformationen anzeigen
:liaM-Emoc.skoobfodlrow@asuyabe
USt-IdNr.:
  • GB 922696893
Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
World of Books USA

World of Books USA

94,9% positive Bewertungen
4,7 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Mitglied seit Okt 2011

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.8
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
4.5
Kommunikation
4.9
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (1.420.411)

g***e (578)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Received quickly and in good condition.
i***e (132)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Book was listed as Very Good condition. The book I received was not in very good condition, it should’ve been listed as Acceptable. Corners were worn, the cover was dog-eared and there were small tears at the edges, and the spine had creases. The book is about ready to fall apart. Was falsely advertised.
g***h (58)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Loved it. It arrived in one piece, was packed well and in good condition.

Produktbewertungen & Rezensionen

Noch keine Bewertungen oder Rezensionen