|Eingestellt in Kategorie:

Lean Branding: Creating Dynamic Brands to Generate ... by Busche, Laura Hardback

FREE US DELIVERY | ISBN: 144937302X | Quality Books
World of Books USA
  • (1101877)
  • Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $11,64
Ca.EUR 10,89
Artikelzustand:
Sehr gut
2 verfügbar
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
Kostenlos Standardversand. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Florida, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mo, 24. Jun und Do, 27. Jun nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
    

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:305148474303
Zuletzt aktualisiert am 01. Jun. 2024 19:57:45 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Sehr gut: Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand ...
ISBN
144937302X
EAN
9781449373023
Release Title
Lean Branding: Creating Dynamic Brands to Generate Conversion
Artist
Busche, Laura
Brand
N/A
Colour
N/A
Book Title
Lean Branding: Creating Dynamic Brands to Generate Conversion
Subject Area
Technology & Engineering, Business & Economics, Référence
Publication Name
Lean Branding : Creating Dynamic Brands to Generate Conversion
Item Length
9.3 in
Publisher
O'reilly, Incorporated
Subject
Consumer Guides, Development / Business Development, Manufacturing
Publication Year
2014
Type
Not Available
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
0.9 in
Author
Laura Busche
Item Width
6.3 in
Item Weight
19.8 Oz
Number of Pages
304 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

Every day, thousands of passionate developers come up with new startup ideas but lack the branding know-how to make them thrive. If you count yourself among them, Lean Branding is here to help. This practical toolkit helps you build your own robust, dynamic brands that generate conversion. You'll find over 100 DIY branding tactics and inspiring case studies, and step-by-step instructions for building and measuring 25 essential brand strategy ingredients, from logo design to demo-day pitches, using The Lean Startup methodology's Build-Measure-Learn loop. Learn exactly what a brand is--and what it isn't Build a minimal set of brand ingredients that are viable in the marketplace: brand story, brand symbols, and brand strategy Measure your brand ingredients by using meaningful metrics to see if they meet your conversion goals Pivot your brand ingredients in new directions based on what you've learned--by optimizing rather than trashing Focus specifically on brand story, symbols, or strategy by following the Build-Measure-Learn chapters that apply

Product Identifiers

Publisher
O'reilly, Incorporated
ISBN-10
144937302x
ISBN-13
9781449373023
eBay Product ID (ePID)
18038849791

Product Key Features

Author
Laura Busche
Publication Name
Lean Branding : Creating Dynamic Brands to Generate Conversion
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Consumer Guides, Development / Business Development, Manufacturing
Publication Year
2014
Type
Not Available
Subject Area
Technology & Engineering, Business & Economics, Référence
Number of Pages
304 Pages

Dimensions

Item Length
9.3 in
Item Height
0.9 in
Item Width
6.3 in
Item Weight
19.8 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hf5415.1255
Table of Content
Praise for Lean Branding Foreword Preface Introduction Chapter 1: What Is a Brand? Chapter 2: What a Brand Isn't Build Chapter 3: Brand Story Chapter 4: Brand Symbols Chapter 5: Brand Strategy Measure Chapter 6: Brand Traction Chapter 7: Brand Resonance Chapter 8: Brand Identity Learn Chapter 9: Brand Rechannel Chapter 10: Brand Reposition Chapter 11: Brand Redesign Chapter 12: Conclusion Glossary Credits and References
Copyright Date
2014
Target Audience
Scholarly & Professional
Dewey Decimal
658.827
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

SBYB Inc.
Kelsey Sparshott
900 Knell St
60538 Montgomery, IL
United States
Kontaktinformationen anzeigen
:liaM-Emoc.skoobfodlrow@asuyabe
USt-IdNr.:
  • GB 922696893
Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
World of Books USA

World of Books USA

94,9% positive Bewertungen
4,7 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Mitglied seit Okt 2011
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.8
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
4.5
Kommunikation
4.9
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (1.418.235)

a***b (56)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Item never arrived and made me wait 3 weeks until I could even get a refund.
2***4 (12)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
I never got it . I’ll update this when or if I do.
u***u (658)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Exactly as described!!!

Produktbewertungen & Rezensionen

Noch keine Bewertungen oder Rezensionen