|Eingestellt in Kategorie:

Qualitative Forschungsmethoden Beweisen sammeln Basteln Analyse Kommunizieren...-

Ursprünglicher Text
Qualitative Research Methods Collecting Evidence Crafting Analysis Communicat...
Nelagarments
  • (4380)
  • Angemeldet als privater Verkäufer
    Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe. Mehr erfahren
US $74,43
Ca.EUR 69,64
Artikelzustand:
Neu
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
Kostenlos Standard Shipping. Weitere Detailsfür Versand
Standort: San Gabriel, California, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 21. Jun und Di, 25. Jun nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
    

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:285436874525
Zuletzt aktualisiert am 14. Jun. 2024 07:35:13 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
EAN
9781119390787
ISBN
9781119390787
Package Dimensions LxWxH
9.84x7.01x0.83 Inches
Weight
1.98 Pounds
MPN
Does not apply
Model
Does not apply
Brand
Wiley-Interscience
UPC
Does not apply
Subject Area
Language Arts & Disciplines, Social Science
Publication Name
Qualitative Research Methods : Collecting Evidence, Crafting Analysis, Communicating Impact
Item Length
10 in
Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
Subject
Communication Studies, Research
Publication Year
2019
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
1.2 in
Author
Sarah J. Tracy
Item Width
7 in
Item Weight
26.5 Oz
Number of Pages
432 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

The definitive step-by step resource for qualitative and ethnographic research Qualitative Research Methods: Collecting Evidence, Crafting Analysis, Communicating Impact is a comprehensive guide on both the theoretical foundations and practical application of qualitative methodology. Adopting a phronetic-iterative approach, this foundational book leads readers through the chronological progression of a qualitative research project, from designing a study and collecting and analyzing data to developing theories and effectively communicating the results--allowing readers to employ qualitative methods in their projects as they follow each chapter. Coverage of topics such as qualitative theories, ethics, sampling, interview techniques, qualitative quality, and advice on practical fieldwork provides clear and concise guidance on how to design and conduct sound research projects. Easy-to-follow instructions on iterative qualitative data analysis explain how to organize, code, interpret, make claims, and build theory. Throughout, the author offers her own backstage stories about fieldwork, analysis, drafting, writing, and publishing, revealing the emotional and humorous aspects of practicing qualitative methods. Now in its second edition, this thorough and informative text includes new and expanded sections on topics including post-qualitative research, phenomenology, textual analysis and cultural studies, gaining access to elite and difficult to access populations, on persuasive writing, novel interviewing approaches, and more. Numerous examples, case studies, activities, and discussion questions have been updated to reflect current research and ensure contemporary relevance. Written in an engaging and accessible narrative style by an acclaimed scholar and researcher in the field Offers new and updated examples of coding and qualitative analysis, full-color photos and illustrations, and a companion instructor website Synthesizes the most up-to-date multidisciplinary literature on qualitative research methods including seven main approaches to qualitative inquiry: grounded theory, case study, ethnography, phenomenology, narrative and autoethnography, participatory action research, and arts-based research Presents innovative qualitative data collection methods and modern representation strategies, such as virtual ethnography, photo-voice, and mobile interviewing Qualitative Research Methods: Collecting Evidence, Crafting Analysis, Communicating Impact is an ideal resource for undergraduate and graduate students, instructors, and faculty across multiple disciplines including the social sciences, healthcare, education, management, and the humanities, and for practitioners seeking expert guidance on practical qualitative methods.

Product Identifiers

Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
1119390788
ISBN-13
9781119390787
eBay Product ID (ePID)
4038433980

Product Key Features

Author
Sarah J. Tracy
Publication Name
Qualitative Research Methods : Collecting Evidence, Crafting Analysis, Communicating Impact
Format
Trade Paperback
Language
English
Subject
Communication Studies, Research
Publication Year
2019
Type
Textbook
Subject Area
Language Arts & Disciplines, Social Science
Number of Pages
432 Pages

Dimensions

Item Length
10 in
Item Height
1.2 in
Item Width
7 in
Item Weight
26.5 Oz

Additional Product Features

Edition Number
2
LCCN
2019-026506
Intended Audience
Scholarly & Professional
Lc Classification Number
H62
Copyright Date
2019
Dewey Decimal
001.4/2
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Nelagarments

Nelagarments

96,7% positive Bewertungen
13.834 Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Mitglied seit Jan 2019

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.8
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
4.9
Angemeldet als privater Verkäufer
Daher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe. Mehr erfahrenMehr erfahren

Verkäuferbewertungen (4.569)

e***b (313)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Item arrived as described and in good condition.
l***e (1130)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Excellent service
z***o (519)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
🤙

Produktbewertungen & Rezensionen

Noch keine Bewertungen oder Rezensionen