|Eingestellt in Kategorie:

Junge Mathematiker bei der Arbeit Vol. 1: Konstruieren von Zahlensinn,-

Ursprünglicher Text
Young Mathematicians at Work Vol. 1 : Constructing Number Sense,
Ursprünglicher Text
Free US Delivery | ISBN:032500353X
Better World Books
  • (2628723)
  • Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $5,76
Ca.EUR 5,39
Artikelzustand:
Gut
Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition ... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
Kostenlos Economy Shipping. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Mishawaka, Indiana, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 27. Jun und Sa, 29. Jun nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
    

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:276408826926
Zuletzt aktualisiert am 29. Mai. 2024 03:56:07 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen aufrufenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition ...
Features
EX-LIBRARY
Book Title
Young Mathematicians at Work Vol. 1 : Constructing Number Sense,
ISBN
9780325003535
Subject Area
Education
Publication Name
Young Mathematicians at Work Vol. 1 : Constructing Number Sense, Addition, and Subtraction
Publisher
Heinemann
Item Length
9.2 in
Subject
Teaching Methods & Materials / Mathematics
Publication Year
2001
Series
Young Mathematicians at Work Ser.
Type
Study Guide
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.4 in
Educational Level
High School, Elementary School
Author
Catherine Twomey Fosnot, Maarten Dolk
Item Weight
10.9 Oz
Item Width
7.3 in
Number of Pages
216 Pages

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Heinemann
ISBN-10
032500353X
ISBN-13
9780325003535
eBay Product ID (ePID)
19038277141

Product Key Features

Educational Level
High School, Elementary School
Number of Pages
216 Pages
Publication Name
Young Mathematicians at Work Vol. 1 : Constructing Number Sense, Addition, and Subtraction
Language
English
Publication Year
2001
Subject
Teaching Methods & Materials / Mathematics
Type
Study Guide
Subject Area
Education
Author
Catherine Twomey Fosnot, Maarten Dolk
Series
Young Mathematicians at Work Ser.
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.4 in
Item Weight
10.9 Oz
Item Length
9.2 in
Item Width
7.3 in

Additional Product Features

Intended Audience
Elementary/High School
LCCN
2001-016587
Dewey Edition
21
Grade From
Preschool
Illustrated
Yes
Grade To
Third Grade
Dewey Decimal
372.7
Table Of Content
Contents: 1. "Mathematics" or "Mathematizing"? 2. The Landscape of Learning 3. Number Sense on the Horizon 4. Place Value on the Horizon 5. Developing Mathematical Models 6. Addition and Subtraction Facts on the Horizon 7. Algorithms Versus Number Sense 8. Developing Efficient Computation with Minilessons 9. Assessment 10. Teachers as Mathematicians
Synopsis
In our efforts to reform mathematics education, we've learned a tremendous amount about young students' strategies and the ways they construct knowledge, without fully understanding how to support such development over time. The Dutch do. So, funded by the NSF and Exxon, Mathematics in the City was begun, a collaborative inservice project that pooled the best thinking from both countries. In Young Mathematicians at Work , Catherine Fosnot and Maarten Dolk reveal what they learned after several years of intensive study in numerous urban classrooms. The first in a three-volume set, Young Mathematicians at Work focuses on young children between the ages of four and eight as they construct a deep understanding of number and the operations of addition and subtraction. Rather than offer unrelated activities, Fosnot and Dolk provide a concerted, unified description of development, with a focus on big ideas, progressive strategies, and emerging models. Drawing from the work of the Dutch mathematician Hans Freudenthal, they define mathematics as "mathematizing"--the activity of structuring, modeling, and interpreting one's "lived world" mathematically. And they describe teachers who use rich problematic situations to promote inquiry, problem solving, and construction, and children who raise and pursue their own mathematical ideas. In contrast to other books on math reform, Young Mathematicians at Work provides a new look at the teaching of computation. It moves beyond the current debate about algorithms to argue for deep number sense and the development of a repertoire of strategies based on landmark numbers and operations. Sample minilessons on the use of the open number line model are provided to show you how to support the development of efficient computation., The first in a three-volume set, Young Mathematicians at Work focuses on young children between the ages of four and eight as they construct a deep understanding of number and the operations of addition and subtraction., In our efforts to reform mathematics education, we've learned a tremendous amount about young students' strategies and the ways they construct knowledge, without fully understanding how to support such development over time. The Dutch do. So, funded by the NSF and Exxon, Mathematics in the City was begun, a collaborative inservice project that pooled the best thinking from both countries. In Young Mathematicians at Work , Catherine Fosnot and Maarten Dolk reveal what they learned after several years of intensive study in numerous urban classrooms. The first in a three-volume set, Young Mathematicians at Work focuses on young children between the ages of four and eight as they construct a deep understanding of number and the operations of addition and subtraction. Rather than offer unrelated activities, Fosnot and Dolk provide a concerted, unified description of development, with a focus on big ideas, progressive strategies, and emerging models. Drawing from the work of the Dutch mathematician Hans Freudenthal, they define mathematics as "mathematizing" - the activity of structuring, modeling, and interpreting one's "lived world" mathematically. And they describe teachers who use rich problematic situations to promote inquiry, problem solving, and construction, and children who raise and pursue their own mathematical ideas. In contrast to other books on math reform, Young Mathematicians at Work provides a new look at the teaching of computation. It moves beyond the current debate about algorithms to argue for deep number sense and the development of a repertoire of strategies based on landmark numbers and operations. Sample minilessons on the use of the open number line model are provided to show you how to support the development of efficient computation.
LC Classification Number
QA135.5.F6318 2001
ebay_catalog_id
4
Copyright Date
2001

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

Better World Books Marketplace, Inc.
Lisa Day
55742 Currant Road
46545 Mishawaka, IN
United States
Kontaktinformationen anzeigen
:nofeleT0325558475
:liaM-Emoc.skoobdlrowretteb@plehyabe
Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
Better World Books

Better World Books

98,7% positive Bewertungen
12,9 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Mitglied seit Nov 2002

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (4.104.428)

e***j (155)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
In great condition. Thank you.
7***i (685)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Book is in perfect condition. Can’t wait to read it. A+ seller.
8***0- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
As described fast shipping

Produktbewertungen & Rezensionen

Noch keine Bewertungen oder Rezensionen