|Eingestellt in Kategorie:

Business Research Methoden (mit Qualtrics gedruckter Zugangskarte) von Barry J....-

Ursprünglicher Text
Business Research Methods (with Qualtrics Printed Access Card) by Barry J....
Lots Of Deals
  • (157)
  • Angemeldet als privater Verkäufer
    Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe. Mehr erfahren
US $12,00
Ca.EUR 11,17
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Akzeptabel
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
US $6,35 (ca. EUR 5,91) Sparversand. Weitere Detailsfür Versand
Standort: McKinney, Texas, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mo, 24. Jun und Do, 27. Jun nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
    

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:276350490439

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Akzeptabel: Buch mit deutlichen Gebrauchsspuren. Der Einband kann einige Beschädigungen aufweisen, ...
Level
Business
ISBN
9781111826925
Subject Area
Business & Economics
Publication Name
Business Research Methods (With Qualtrics Printed Access Card)
Publisher
Cengage South-Western
Item Length
11.1 in
Subject
Marketing / General, General, Management, Marketing / Research
Publication Year
2012
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
1.1 in
Author
Jon C. Carr, Barry J. Babin, Mitch Griffin, William G. Zikmund
Features
Revised
Item Weight
57.7 Oz
Item Width
8.8 in
Number of Pages
696 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

This best-selling text continues in its ninth edition to provide the most current and comprehensive coverage of business research. Its student-friendly design contains numerous examples illustrating real-world research in management, marketing, finance, accounting, and other business areas. BUSINESS RESEARCH METHODS, 9E, is the ideal text for undergraduate and first year MBA courses in marketing, management, or quantitative studies.

Product Identifiers

Publisher
Cengage South-Western
ISBN-10
1111826927
ISBN-13
9781111826925
eBay Product ID (ePID)
110584432

Product Key Features

Number of Pages
696 Pages
Language
English
Publication Name
Business Research Methods (With Qualtrics Printed Access Card)
Publication Year
2012
Subject
Marketing / General, General, Management, Marketing / Research
Features
Revised
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Author
Jon C. Carr, Barry J. Babin, Mitch Griffin, William G. Zikmund
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
1.1 in
Item Weight
57.7 Oz
Item Length
11.1 in
Item Width
8.8 in

Additional Product Features

Edition Number
9
Target Audience
College Audience
Edition Description
Revised Edition
Table of Content
Preface. PART I: INTRODUCTION. 1. The Role of Business Research. 2. Information Systems and Knowledge Management. 3. Theory Building. 4. The Business Research Process: An Overview. 5. The Human Side of Business: Organizational and Ethical Issues. PART II: BEGINNING STAGES OF THE RESEARCH PROCESS. 6. Problem Definition: The Foundation of Business Research. 7. Qualitative Research Tools. 8. Secondary Data Research in a Digital Age. PART III: RESEARCH METHODS FOR COLLECTING PRIMARY DATA. 9. Survey Research: An Overview. 10. Survey Research: Communicating with the Respondents. 11. Observation Methods. 12. Experimental Research. PART IV: MEASUREMENT CONCEPTS. 13. Measurement and Scaling Concepts. 14. Attitude Measurement. 15. Questionnaire Design. PART V: SAMPLING AND FIELDWORK. 16. Sampling Designs. and Procedures. 17. Determination of Sample Size: A Review of Statistical Theory. 18. Fieldwork. PART VI: DATA ANALYSIS AND PRESENTATION. 19. Editing and Coding: Transforming Raw Data into Information. 20. Basic Data Analysis: Descriptive Statistics. 21. Univariate Statistical Analysis. 22. Bivariate Statistical Analysis: Differences Between Two Variables. 23. Bivariate Statistical Analysis: Measures of Association. 24. Multivariate Statistical Analysis. 25. Communicating the Research Results: Research Report, Oral Presentation, and Follow-Up. PART VII: CRITICAL THINKING CASES. Appendix: Statistical Tables, Glossary of Frequently Used Symbols, Glossary, Endnotes. Index.
Copyright Date
2013

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Lots Of Deals

Lots Of Deals

100% positive Bewertungen
1.088 Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Mitglied seit Apr 2006

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
4.9
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0
Angemeldet als privater Verkäufer
Daher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe. Mehr erfahrenMehr erfahren

Verkäuferbewertungen (119)

o***n (91)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Excellent service unreal competitive pricing simply excellent, highly recommend seller.
n***v (371)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Great Seller! Excellent Transaction!
4***e (128)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Shipping was fast, and the book was packaged with care to prevent any damage. Overall, a fantastic purchase experience from a reliable seller. Highly recommended for anyone looking for quality books on eBay.