|Eingestellt in Kategorie:

Strategisches Management Ein Wettbewerbsvorteilsansatz 16. Auflage Fred David m2-

Ursprünglicher Text
Strategic Management A Competitive Advantage Approach 16th Edition Fred David m2
lamannaliquidation
  • (528)
  • Angemeldet als privater Verkäufer
    Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe. Mehr erfahren
US $24,90
Ca.EUR 23,19
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Sehr gut
Versand:
US $6,35 (ca. EUR 5,91) Sparversand. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Torrance, California, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Di, 25. Jun und Sa, 29. Jun nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
Zahlungen:
    

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:275777354887
Zuletzt aktualisiert am 07. Feb. 2024 03:32:46 MEZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Sehr gut: Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand ...
Subject
Strategic Planning
ISBN
9780134167848
Subject Area
Business & Economics
Publication Name
Strategic Management : a Competitive Advantage Approach, concepts and Cases
Publisher
Pearson Education
Item Length
11 in
Publication Year
2016
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
1.1 in
Author
Forest David, Fred David, Meredith David
Item Weight
53.6 Oz
Item Width
8.7 in
Number of Pages
704 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

In today's economy, gaining and sustaining a competitive advantage is harder than ever. Strategic Management captures the complexity of the current business environment and delivers the latest skills and concepts with unrivaled clarity, helping readers develop their own cutting-edge strategy through skill-developing exercises. The Sixteenth Edition has been thoroughly updated and revised with current research and concepts. This edition includes 30 new cases and end-of-chapter material, including added exercises and review questions. KEY TOPICS The Nature of Strategic Management; The Business Vision and Mission; The External Assessment; The Internal Assessment; Strategies in Action; Strategy Analysis and Choice; Implementing Strategies: Management, Operations, and Human Resources Issues; Implementing Strategies: Marketing, Finance/Accounting, R&D, and MIS Issues; Strategy Review, Evaluation, and Control; Business Ethics, Social Responsibility, and Environmental Sustainability; Global and International Issues; How to Prepare and Present a Case Analysis MARKET: For management professionals, small business owners, and others involved in business.

Product Identifiers

Publisher
Pearson Education
ISBN-10
0134167848
ISBN-13
9780134167848
eBay Product ID (ePID)
219362308

Product Key Features

Number of Pages
704 Pages
Language
English
Publication Name
Strategic Management : a Competitive Advantage Approach, concepts and Cases
Publication Year
2016
Subject
Strategic Planning
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Author
Forest David, Fred David, Meredith David
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
1.1 in
Item Weight
53.6 Oz
Item Length
11 in
Item Width
8.7 in

Additional Product Features

Edition Number
16
Intended Audience
College Audience
LCCN
2015-040364
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
658.4/012
Lc Classification Number
Hd30.28.D3785 2015
Table of Content
PART 1: Overview of Strategic Management 1. The Nature of Strategic Management THE COHESION CASE: THE HERSHEY COMPANY, 2015 (HSY) PART 2: Strategy Formulation 2. The Business Vision and Mission 3. The External Assessment 4. The Internal Assessment 5. Strategies in Action 6. Strategy Analysis and Choice PART 3: Strategy Implementation 7. Implementing Strategies: Management, Operations, and Human Resources Issues 8. Implementing Strategies: Marketing, Finance/Accounting, R&D, and MIS Issues PART 4: Strategy Evaluation 9. Strategy Review, Evaluation, and Control PART 5: Key Strategic-Management Topics 10. Business Ethics, Social Responsibility, and Environmental Sustainability 11. Global and International Issues PART 6: Strategic-Management Case Analysis How to Prepare and Present a Case Analysis
Copyright Date
2017

Artikelbeschreibung des Verkäufers

lamannaliquidation

lamannaliquidation

88,7% positive Bewertungen
1.010 Artikel verkauft
Mitglied seit Jan 2012
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.5
Angemessene Versandkosten
4.6
Lieferzeit
4.5
Kommunikation
4.4
Angemeldet als privater Verkäufer
Daher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe. Mehr erfahrenMehr erfahren

Verkäuferbewertungen (370)

i***p (51)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
more than half of the DVD's did not play in 3 different players.
6***_ (62)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Item was described accurately and shipped in good condition so it arrived without damage and didn't get wet even though it was raining when it was delivered.
r***t (1080)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Great product

Produktbewertungen & Rezensionen

3.5
2 Produktbewertungen
  • 0 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 5 von 5 Sternen
  • 1 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 4 von 5 Sternen
  • 1 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 3 von 5 Sternen
  • 0 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 2 von 5 Sternen
  • 0 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 1 von 5 Sternen

Would recommend

Good value

Compelling content

Relevanteste Rezensionen

  • Strategic Management: A competitive advantage approach, concepts and cases (16th ed.)

    It does not have all of the cases. If the information is supposed to be the same, even if the numbering is different from the assignments, the information should still be there. The lesson says read the 30 case studies in your book on pages 370-625. The book sent to me does not have no where that many pages and does not have the case studies. I bought this book because I DO NOT LIKE E-BOOKS, which is what my school is using.. I understand the cover is different. It would be perfect if it had all of the content..

    Bestätigter Kauf: JaZustand: NeuVerkauft von: passcert4sure

  • Textbook for school.

    Textbook. Expensive.

    Bestätigter Kauf: JaZustand: NeuVerkauft von: beat-d-price