Bild 1 von 1
![Bild 1 von 1](https://i.ebayimg.com/thumbs/images/g/9ZgAAOSwNEVl5~O6/s-l500.jpg)
Bild 1 von 1
![Bild 1 von 1](https://i.ebayimg.com/images/g/9ZgAAOSwNEVl5~O6/s-l1600.jpg)
Markenportfolio-Strategie: Relevanz schaffen, Differenzierung, Energie, Hebelwirkung,-
£28,49
Ca.EUR 33,68
Artikelzustand:
10 verfügbar
Versand:
Standort: Ohio, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mi, 3. Jul und Di, 9. Jul nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahmen:
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:235381014066
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- ISBN-13
- 9781982146528
- Book Title
- Brand Portfolio Strategy
- ISBN
- 9781982146528
- Publication Year
- 2020
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- Brand Portfolio Strategy: Creating Relevance, Differentiation, Energy, Leverage, and Clarity
- Item Height
- 213mm
- Publisher
- Simon & Schuster
- Item Width
- 140mm
- Subject
- Management, Advertising
- Item Weight
- 336g
- Number of Pages
- 368 Pages
Über dieses Produkt
Product Information
In this long-awaited book from the world's premier brand expert and author of the seminal work Building Strong Brands, David Aaker shows managers how to construct a brand portfolio strategy that will support a company's business strategy and create relevance, differentiation, energy, leverage, and clarity. Building on case studies of world-class brands such as Dell, Disney, Microsoft, Sony, Dove, Intel, CitiGroup, and PowerBar, Aaker demonstrates how powerful, cohesive brand strategies have enabled managers to revitalize brands, support business growth, and create discipline in confused, bloated portfolios of master brands, subbrands, endorser brands, cobrands, and brand extensions. Renowned brand guru Aaker demonstrates that assuring that each brand in the portfolio has a clear role and actively reinforces and supports the other portfolio brands will profoundly affect the firm's profitability. Brand Portfolio Strategy is required reading not only for brand managers but for all managers with bottom-line responsibility to their shareholders.
Product Identifiers
Publisher
Simon & Schuster
ISBN-13
9781982146528
eBay Product ID (ePID)
20046712257
Product Key Features
Publication Name
Brand Portfolio Strategy: Creating Relevance, Differentiation, Energy, Leverage, and Clarity
Format
Paperback
Language
English
Subject
Management, Advertising
Publication Year
2020
Type
Textbook
Number of Pages
368 Pages
Dimensions
Item Height
213mm
Item Width
140mm
Item Weight
336g
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United States
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Rechtliche Informationen des Verkäufers
ABC Books Ltd
Unit 2D
Gatwick Gate Industrial Estate
Crawley, Lowfield Heath
London
RH11 0TG
United Kingdom
USt-IdNr.:
- GB 324767388
Handelsregisternummer:
- 05034144
Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
CRN-Nummer:
- 05034144
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:235381014066
Verpackung und Versand
Artikelstandort:
Ohio, USA
Versand nach:
Weltweit
Ausgeschlossen:
Barbados, Belarus, Französisch-Guayana, Französisch-Polynesien, Guadeloupe, Libyen, Martinique, Neukaledonien, Panama, Papua-Neuguinea, Russische Föderation, Réunion, Samoa (Westsamoa), Ukraine, Venezuela
Verpackung und Versand | Jeder zusätzliche Artikel | Nach | Service | Lieferung*Siehe Lieferhinweise |
---|---|---|---|---|
Kostenloser Versand | Kostenlos | USA | Standardversand (Standard Int'l Postage) | Lieferung zwischen Mi, 3. Jul und Di, 9. Jul nach 43230 |
Bearbeitungszeit |
---|
Der Verkäufer verschickt den Artikel innerhalb von 10 Werktagen nach Zahlungseingang. |
Steuern |
---|
An der Kasse fallen ggf. Steuern an. Mehr erfahrenMehr erfahren zu Steuern auf eBay-Käufe. |
Mehrwertsteuer für diesen Artikel #235381014066
Mehrwertsteuer für diesen Artikel #235381014066
Der Verkäufer berechnet Mehrwertsteuer für Artikel, die in die folgenden Bundesstaaten verschickt werden:
Bundesstaat | Steuersatz für Sales Tax |
---|
Rücknahmebedingungen
Frist | Rücksendung |
---|---|
30 Tage | Käufer zahlt Rückversand |
Der Käufer trägt die Rücksendekosten.
Rücknahmebedingungen im Detail |
---|
Rücknahme akzeptiert |
Zahlungsdaten
Zahlungsmethoden
Hinweis: Bestimmte Zahlungsmethoden werden in der Kaufabwicklung nur bei hinreichender Bonität des Käufers angeboten.
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (25.907)
e***l (93)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
book as described, well packed, fast shipping: excellent seller
a***r (205)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
order was late but ok
c***h (1674)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Excellent, thanks! 👍