|Eingestellt in Kategorie:
Versand und LieferungMehr zu Versand und Rückgabe finden Sie unter „Weitere Details“.

Strategische Absicht [Harvard Business Review Klassiker]-

Ursprünglicher Text
Strategic Intent [Harvard Business Review Classics]
LB May
  • (1985)
  • Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $8,99
Ca.EUR 8,06
Artikelzustand:
Neu
2 verfügbar
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Knoxville, Tennessee, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 27. Sep und Mo, 30. Sep nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand.
Zahlungen:
   

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:226109206573
Zuletzt aktualisiert am 24. Sep. 2024 19:15:28 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
ISBN
9781422136546
Book Title
Strategic Intent
Book Series
Harvard Business Review Classics Ser.
Publisher
Harvard Business Review Press
Item Length
6.5 in
Publication Year
2010
Format
Trade Paperback
Language
English
Illustrator
Yes
Item Height
0.4 in
Author
C. K. Prahalad, Gary Hamel
Genre
Business & Economics
Topic
Personal Success, Globalization, Management, Strategic Planning
Item Weight
3.2 Oz
Item Width
4.2 in
Number of Pages
112 Pages

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Harvard Business Review Press
ISBN-10
142213654X
ISBN-13
9781422136546
eBay Product ID (ePID)
26038840645

Product Key Features

Book Title
Strategic Intent
Number of Pages
112 Pages
Language
English
Publication Year
2010
Topic
Personal Success, Globalization, Management, Strategic Planning
Illustrator
Yes
Genre
Business & Economics
Author
C. K. Prahalad, Gary Hamel
Book Series
Harvard Business Review Classics Ser.
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.4 in
Item Weight
3.2 Oz
Item Length
6.5 in
Item Width
4.2 in

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
LCCN
2010-002892
Dewey Edition
22
Dewey Decimal
658.4/012
Synopsis
In this McKinsey Award-winning article, first published in May 1989, Gary Hamel and C.K. Prahalad explain that Western companies have wasted too much time and energy replicating the cost and quality advantages their global competitors already experience. Canon and other world-class competitors have taken a different approach to strategy: one of strategic intent. They begin with a goal that exceeds the company's present grasp and existing resources: "Beat Xerox"; "encircle Caterpillar." Then they rally the organization to close the gap by setting challenges that focus employees' efforts in the near to medium term: "Build a personal copier to sell for $1,000"; "cut product development time by 75%." Year after year, they emphasize competitive innovation--building a portfolio of competitive advantages; searching markets for "loose bricks" that rivals have left underdefended; changing the terms of competitive engagement to avoid playing by the leader's rules. The result is a global leadership position and an approach to competition that has reduced larger, stronger Western rivals to playing an endless game of catch-up., In this McKinsey Award-winning article, first published in May 1989, Gary Hamel and C.K. Prahalad explain that Western companies have wasted too much time and energy replicating the cost and quality advantages their global competitors already experience. Canon and other world-class competitors have taken a different approach to strategy: one of strategic intent. They begin with a goal that exceeds the company's present grasp and existing resources. Then they rally the organization to close the gap by setting challenges that focus employees' efforts in the near to medium term. Year after year, they emphasize competitive innovation-building a portfolio of competitive advantages; searching markets for 'loose bricks' that rivals have left underdefended; changing the terms of competitive engagement to avoid playing by the leader's rules. The result is a global leadership position and an approach to competition that has reduced larger, stronger Western rivals to playing an endless game of catch-up.
LC Classification Number
HD30.28

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

LB May & Associates
Tori May
, TN
United States
Kontaktinformationen anzeigen
:liaM-Emoc.yambl@yamirot
Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
LB May

LB May

100% positive Bewertungen
6.797 Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Mitglied seit Okt 2016
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
5.0
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (2.026)

Produktbewertungen & Rezensionen

Noch keine Bewertungen oder Rezensionen