|Eingestellt in Kategorie:

Marketingmanagement: Ein strategischer Entscheidungsansatz-

Ursprünglicher Text
Marketing Management: A Strategic Decision-Making Approach
Shakespeare Book House
  • (5513)
  • Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $52,84
Ca.EUR 49,47
Artikelzustand:
Neu
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
Kostenlos Sparversand. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Rockford, Illinois, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 27. Jun und Sa, 29. Jun nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
    

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:196221239613
Zuletzt aktualisiert am 29. Apr. 2024 01:45:18 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
ISBN
9780073381169
Subject Area
Business & Economics
Publication Name
Marketing Management-A Strategic Decision-Making Approach
Publisher
McGraw-Hill Higher Education
Item Length
9.9 in
Subject
Marketing / General
Publication Year
2009
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.7 in
Author
Harper W. Boyd Jr., John Mullins, Orville C. Walker
Item Weight
34.6 Oz
Item Width
8 in
Number of Pages
576 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

The concentration on strategic decision making sets this book apart from other texts that place greater emphasis on the description of marketing phenomena than on the strategic and tactical marketing decisions that managers and entrepreneurs must make each and every day. This edition continues to be the most current and Internet-savvy book available, injecting the latest developments in Internet-based communication and distribution technology into every chapter. The author team s rich entrepreneurial, marketing management, and consulting experience spans a broad variety of manufacturing, service, software, and distribution industries, providing an abundance of real-world, global perspectives."

Product Identifiers

Publisher
McGraw-Hill Higher Education
ISBN-10
0073381160
ISBN-13
9780073381169
eBay Product ID (ePID)
109225543

Product Key Features

Number of Pages
576 Pages
Language
English
Publication Name
Marketing Management-A Strategic Decision-Making Approach
Publication Year
2009
Subject
Marketing / General
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Author
Harper W. Boyd Jr., John Mullins, Orville C. Walker
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.7 in
Item Weight
34.6 Oz
Item Length
9.9 in
Item Width
8 in

Additional Product Features

Edition Number
7
LCCN
2008-055593
Target Audience
College Audience
Illustrated
Yes
Lc Classification Number
Hf5415.13.M352324
Copyright Date
2010

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Shakespeare Book House

Shakespeare Book House

98,1% positive Bewertungen
19.138 Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Mitglied seit Jan 2021

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (5.710)

s***4 (92)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Received item and am extremely pleased! Would recommend seller.
a***f (3428)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Great item. Fast shipping. Great seller. A+++
c***b (219)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Ty

Produktbewertungen & Rezensionen

4.5
4 Produktbewertungen
  • 2 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 5 von 5 Sternen
  • 2 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 4 von 5 Sternen
  • 0 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 3 von 5 Sternen
  • 0 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 2 von 5 Sternen
  • 0 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 1 von 5 Sternen

Relevanteste Rezensionen

  • Marketing Management

    The book is an international version. It is close to the US Version from what I've seen however the examples use Euros and not dollars. Also the cover is very different so I'm concerned if I'll be able to sell this after the class is finished. Either way, it was about 1/3 the cost of a new US version so even if I can't sell it I'm sure it was a smart move.

  • Perfect Title explains exactly what is in the text

    The text is very informative and gives examples and details of everything they are explaining in the text. IT is very easy to read and follow, and is broken down into smaller sections. There are also a lot of graphs, exhibits, and examples.

  • Great Book to help write MMP!

    I love how easy it was to write a Marketing Management Plan with this book. It makes you really think about what you want to do with your product or service. It makes you analyse it and bring out the best in you and your product/service.

  • Marketing Management by John W. Mullins, Orville C. Wal

    I wanted to save money on a good textbook. Good product, great savings vs. new full priced, retail-textbook.