|Eingestellt in Kategorie:
Versand und LieferungMehr zu Versand und Rückgabe finden Sie unter „Weitere Details“.

Erfüllung der körperlichen und gesundheitlichen Bedürfnisse von Kindern mit Behinderungen: Unterrichten...-

Ursprünglicher Text
Meeting Physical and Health Needs of Children with Disabilities: Teaching...
by Heller, Kathryn W.; Forney,... | PB | Acceptable
ThriftBooks
  • (3700042)
  • Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $6,48
Ca.EUR 5,81
Artikelzustand:
Akzeptabel
Readable copy. Pages may have considerable notes/highlighting. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
Versand:
Kostenlos Economy Shipping.
Lieferung zwischen Sa, 28. Sep und Di, 1. Okt nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Standort: Aurora, Illinois, USA
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Kostenloser Rückversand.
Zahlungen:
   

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:195876563473
Zuletzt aktualisiert am 25. Sep. 2024 01:05:59 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Akzeptabel
Buch mit deutlichen Gebrauchsspuren. Der Einband kann einige Beschädigungen aufweisen, ist aber in seiner Gesamtheit noch intakt. Die Bindung ist möglicherweise leicht beschädigt, in ihrer Gesamtheit aber noch intakt. In den Randbereichen wurden evtl. Notizen gemacht, der Text kann Unterstreichungen und Markierungen enthalten, es fehlen aber keine Seiten und es ist alles vorhanden, was für die Lesbarkeit oder das Verständnis des Textes notwendig ist. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen aufrufenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“Readable copy. Pages may have considerable notes/highlighting. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ...
Binding
Paperback
Weight
1 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
Yes
ISBN
9780534348373
Subject Area
Health & Fitness, Education
Publication Name
Meeting Physical and Health Needs of Children with Disabilities : Teaching Student Participation and Management : Teaching Student Participation and Management
Publisher
Wadsworth
Item Length
9.2 in
Subject
Special Education / General, General, Teaching Methods & Materials / General
Publication Year
2000
Type
Textbook
Format
Perfect
Language
English
Item Height
0.6 in
Author
Paul Alberto, Kathryn Heller, Trudy Göckel, Paula Forney, Morton Schwartzman
Features
New Edition
Item Weight
24.1 Oz
Item Width
7.4 in
Number of Pages
448 Pages

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Wadsworth
ISBN-10
0534348378
ISBN-13
9780534348373
eBay Product ID (ePID)
1755977

Product Key Features

Number of Pages
448 Pages
Publication Name
Meeting Physical and Health Needs of Children with Disabilities : Teaching Student Participation and Management : Teaching Student Participation and Management
Language
English
Publication Year
2000
Subject
Special Education / General, General, Teaching Methods & Materials / General
Features
New Edition
Type
Textbook
Subject Area
Health & Fitness, Education
Author
Paul Alberto, Kathryn Heller, Trudy Göckel, Paula Forney, Morton Schwartzman
Format
Perfect

Dimensions

Item Height
0.6 in
Item Weight
24.1 Oz
Item Length
9.2 in
Item Width
7.4 in

Additional Product Features

Intended Audience
College Audience
LCCN
00-000000
Reviews
SECTION ONE: INSTRUCTIONAL AND HEALTH ISSUES. 1. Managing Health Needs. 2. Promoting Independence Through the Use of Instructional Strategies. 3. Communication for Physical and Health Needs. 4. Medications. SECTION TWO: FOUNDATIONS OF PHYSICAL MANAGEMENT. 5. Proper Positioning and Handling. 6. Lifting and Assisting with Movement. 7. Mobility. 8. Positioning Materials. SECTION THREE: BASIC SELF-HELP SKILLS AND RELATED HEALTH PROCEDURES. 9. Eating and Feeding Techniques. 10. Tube Feeding. 11. Toilet Training. 12. Urinary Catherization and Urinary Collection Devices. 13. Ostomies. 14. Dressing and Undressing. 15. Promoting Hygiene. SECTION FOUR: MANAGING SPECIFIC HEALTH NEEDS. 16. Tracheotomies. 17. Managing Respiratory Secretions. 18. Oxygen Management. 19. Ventilator Management.
Illustrated
Yes
Edition Description
New Edition
Table Of Content
SECTION ONE: INSTRUCTIONAL AND HEALTH ISSUES. 1. Managing Health Needs. 2. Promoting Independence Through the Use of Instructional Strategies. 3. Communication for Physical and Health Needs. 4. Medications. SECTION TWO: FOUNDATIONS OF PHYSICAL MANAGEMENT. 5. Proper Positioning and Handling. 6. Lifting and Assisting with Movement. 7. Mobility. 8. Positioning Materials. SECTION THREE: BASIC SELF-HELP SKILLS AND RELATED HEALTH PROCEDURES. 9. Eating and Feeding Techniques. 10. Tube Feeding. 11. Toilet Training. 12. Urinary Catherization and Urinary Collection Devices. 13. Ostomies. 14. Dressing and Undressing. 15. Promoting Hygiene. SECTION FOUR: MANAGING SPECIFIC HEALTH NEEDS. 16. Tracheotomies. 17. Managing Respiratory Secretions. 18. Oxygen Management. 19. Ventilator Management.
Synopsis
This text teaches pre-service special education teachers how to teach children with physical disabilities and health impairments (i.e., orthopedic impairments, visual impairments, deaf-blindness, etc.). Heller and her co-authors practically illustrate how to effectively monitor students' health, assist students in providing their own care, and intervene if significant health-related problems occur in the classroom. This text includes a wide variety of techniques for meeting the student's physical and health needs, including how to position the student for optimal instruction, lifting and handling procedures, feeding techniques, and how to work with health-related apparatus and medications., This book teaches pre-service special education teachers how to teach children with physical disabilities and health impairments (i.e., orthopedic impairments, visual impairments, deaf-blindness, etc.). Heller and her co-authors practically illustrate how to effectively monitor students' health, assist students in providing their own care, and intervene if significant health-related problems occur in the classroom. This text includes a wide variety of techniques for meeting the student's physical and health needs, including how to position the student for optimal instruction, lifting and handling procedures, feeding techniques, and how to work with health-related apparatus and medications.
LC Classification Number
HV888.M44 2000

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

Thrift Books Global, LLC
TB Thrift Books
18300 Cascade Ave S
Ste 150
98188 Seattle, WA
United States
Kontaktinformationen anzeigen
:liaM-Emoc.skoobtfirht@yabe.selas
Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
ThriftBooks

ThriftBooks

99% positive Bewertungen
18,3 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Mitglied seit Mär 2015
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
ThriftBooks is a fully independent seller of used books, having sold more than 160 million used and new books since we started in 2003. Each quality used book is sorted, graded, shelved and shipped by ...
Mehr anzeigen

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
4.9
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (5.354.199)

  • r***6 (15)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    Very satisfied! Reliable seller with fair prices. One ordered item turned out to be sold during the process, but was promptly refunded. Other ordered items arrived eralier than estimated. They were neatly packed and in the condition described. Contact with seller prior to the order wasn't possible, but communication afterwards was spotless.
  • c***m (347)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    WOW!; I cannot believe this 3 Days to Hawaii! ; AAA+++; Excellent Service; Great Pricing; Fast Delivery-Faster Than Expected to Hawaii!; Faster than AMZN Prime; Shipped 04/26, Fri, Received 04/29 Mon from Texas to Hawaii using free shipping; USPS Ground Mail, Hardcover Book in Excellent Condition--Better Than Described ; TLC Packaging; Excellent Seller Communication, Sends updates . Highly Recommended!, Thank you very much!
  • a***o (49)- Bewertung vom Käufer.
    Letzter Monat
    Bestätigter Kauf
    Item is as described in post, great quality, clean, not damaged, great purchase. I'd like to point out that it was also shipped promptly, arrived on time, but the local post office refused to send me any notification of it arriving. Therefore I only got it today, almost a month late. The seller is at no fault, they shipped it on time. So I am highly satisfied with my purchase and the seller, highly recommend them for anyone on Ebay. Great books at great prices, amazing experience.

Produktbewertungen & Rezensionen

5.0
1 Produktbewertungen
  • 1 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 5 von 5 Sternen
  • 0 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 4 von 5 Sternen
  • 0 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 3 von 5 Sternen
  • 0 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 2 von 5 Sternen
  • 0 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 1 von 5 Sternen

Relevanteste Rezensionen

  • Good book for both gen and sp ed teachers

    I got this book for a classroom requirement in a M.A.T program. This book brings light to the specific needs of students with both physical and medical conditions. This books would serve both general ed and special ed teachers well because it can provide teachers with knowledge and increase teacher confidence when dealing with students with different disabilities.