|Eingestellt in Kategorie:

Verbesserung der RTI: Wie man den Erfolg mit effektivem Unterricht im Klassenzimmer sicherstellt &...-

Ursprünglicher Text
Enhancing RTI: How to Ensure Success with Effective Classroom Instruction &...
Ursprünglicher Text
by Fisher, Douglas; Frey, Nancy | PB | VeryGood
ThriftBooks
  • (3612122)
  • Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $5,59
Ca.EUR 5,21
Artikelzustand:
Sehr gut
May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
3 verfügbar3 verkauft
Ganz entspannt. Kostenloser Versand & Rückversand.
Versand:
Kostenlos Economy Shipping. Weitere Detailsfür Versand
Lieferung zwischen Fr, 28. Jun und Mo, 1. Jul nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Standort: Aurora, Illinois, USA
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Kostenloser Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
    

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:193839539893
Zuletzt aktualisiert am 20. Jun. 2024 17:46:35 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Sehr gut
Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand befindet. Der Einband weist keine offensichtlichen Beschädigungen auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen aufrufenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ...
Binding
Paperback
Weight
0 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
Yes
ISBN
1416609873
Subject Area
Education
Publication Name
Enhancing Rti : How to Ensure Success with Effective Classroom Instruction and Intervention
Publisher
Cengage Heinle
Item Length
9.9 in
Subject
Professional Development, General, Special Education / Learning Disabilities, Classroom Management, Learning Styles
Publication Year
2010
Series
Professional Development Ser.
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Author
Douglas Fisher, Nancy Frey
Item Weight
11.2 Oz
Item Width
7.9 in
Number of Pages
160 Pages

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Cengage Heinle
ISBN-10
1416609873
ISBN-13
9781416609872
eBay Product ID (ePID)
84284219

Product Key Features

Number of Pages
160 Pages
Publication Name
Enhancing Rti : How to Ensure Success with Effective Classroom Instruction and Intervention
Language
English
Publication Year
2010
Subject
Professional Development, General, Special Education / Learning Disabilities, Classroom Management, Learning Styles
Type
Textbook
Author
Douglas Fisher, Nancy Frey
Subject Area
Education
Series
Professional Development Ser.
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Weight
11.2 Oz
Item Length
9.9 in
Item Width
7.9 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2009-053850
Dewey Edition
22
Dewey Decimal
372.43
Synopsis
Are we missing the opportunity to reach struggling learners from the very beginning? Are we hastily--and unnecessarily-- referring students to intervention programs that substitute for high-quality core instruction? What if we could eliminate the need for intervention programs in the first place? Response to Intervention (RTI) programs are only as powerful and effective as the core instruction on which they're built. High-quality instruction, then, is the key ingredient that helps all students excel, and it's at the heart of Douglas Fisher and Nancy Frey's unique approach to the RTI model -- Response to Instruction and Intervention, or RTI2. In Enhancing RTI , the authors argue that students learn best when classroom instruction and supplemental intervention mirror each other in both content and purpose. This book provides K-12 teachers with the knowledge and tools they need to implement a cohesive RTI2 system that helps all children learn by proactively addressing their needs. To this end, you will learn how to * Integrate and align core instruction and supplemental intervention. * Assess your own classroom instruction, in addition to your students' responses to it. * Strengthen existing school improvement efforts within an RTI2 framework. * Utilize systematic feedback to raise student achievement. Fisher and Frey maintain that the RTI2 model not only promotes active student learning, but it also, when done right, promotes a culture of hardwired excellence at all levels of instruction., Are we missing the opportunity to reach struggling learners from the very beginning? Are we hastily-and unnecessarily- referring students to intervention programs that substitute for high-quality core instruction? What if we could eliminate the need for intervention programs in the first place? Response to Intervention (RTI) programs are only as powerful and effective as the core instruction on which they're built. High-quality instruction, then, is the key ingredient that helps all students excel, and it's at the heart of Douglas Fisher and Nancy Frey's unique approach to the RTI model - Response to Instruction and Intervention, or RTI2. In Enhancing RTI, the authors argue that students learn best when classroom instruction and supplemental intervention mirror each other in both content and purpose. This book provides K-12 teachers with the knowledge and tools they need to implement a cohesive RTI2 system that helps all children learn by proactively addressing their needs. To this end, you will learn how to: Integrate and align core instruction and supplemental intervention. Assess your own classroom instruction, in addition to your students' responses to it. Strengthen existing school improvement efforts within an RTI2 framework. Utilize systematic feedback to raise student achievement. Fisher and Frey maintain that the RTI2 model not only promotes active student learning, but it also, when done right, promotes a culture of hardwired excellence at all levels of instruction.
LC Classification Number
LB1029.R4F48 2010
Copyright Date
2010
ebay_catalog_id
4

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

Thrift Books Global, LLC
TB Thrift Books
18300 Cascade Ave S
Ste 150
98188 Seattle, WA
United States
Kontaktinformationen anzeigen
:liaM-Emoc.skoobtfirht@yabe.selas
Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
ThriftBooks

ThriftBooks

99% positive Bewertungen
17,8 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Mitglied seit Mär 2015
Antwortet meist innerhalb 12 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
4.9
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (5.228.062)

3***2 (90)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
[Delivered] A+
a***w (2197)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Good seller
i***i (12)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
It is as described. The transaction was easy and smooth. Fast shipping. Very happy with my purchase. Thank you.

Produktbewertungen & Rezensionen

Noch keine Bewertungen oder Rezensionen