|Eingestellt in Kategorie:

"Why Don't They Learn English"" Trennung von Irrtum in der US-Sprache..."-

Ursprünglicher Text
"Why Don't They Learn English" Separating Fact From Fallacy In the U.S. Lang...
Artikelzustand:
Neu
Preis:
US $8,82
Ca.EUR 8,11
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
Gratis 2-3 Tage Lieferung
Lieferung zwischen Sa, 8. Jun und Mo, 10. Jun nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Dayton, Ohio, USA
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
    

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:186034918605
Zuletzt aktualisiert am 04. Jun. 2024 17:11:51 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
Release Year
2001
Book Title
"Why Don't They Learn English" Separating Fact From Fallacy In...
ISBN
9780807740965
Subject Area
Foreign Language Study, Language Arts & Disciplines, Social Science, Political Science
Publication Name
Why Don't They Learn English? : Separating Fact from Fallacy in the U. S. Language Debate
Item Length
9 in
Publisher
Teacher's College Press
Subject
English As a Second Language, Emigration & Immigration, Public Policy / Social Policy, Linguistics / General
Publication Year
2001
Series
Language and Literacy Ser.
Type
Language Course
Format
Trade Paperback
Language
English
Author
Lucy Tse
Item Width
6 in
Item Weight
6.1 Oz
Number of Pages
120 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

This compelling book examines the often cited but poorly supported claims that immigrants fail to learn English, and the mistaken belief that immigrant communities cling to their heritage languages. The author reveals that, on the contrary, English is being learned at a rapid pace while heritage languages are disappearing quickly from family use. She shows us how current assumptions have a pervasive influence on language policy in the United States. Ultimately, the author argues for an educational approach that effectively embraces immigrant communities as they tackle the obstacles to language learning in the United States. This unique volume offers a short, readable introduction to these issues suitable for nonspecialists as well as educators, researchers, and other professionals.

Product Identifiers

Publisher
Teacher's College Press
ISBN-10
0807740969
ISBN-13
9780807740965
eBay Product ID (ePID)
1912382

Product Key Features

Author
Lucy Tse
Publication Name
Why Don't They Learn English? : Separating Fact from Fallacy in the U. S. Language Debate
Format
Trade Paperback
Language
English
Subject
English As a Second Language, Emigration & Immigration, Public Policy / Social Policy, Linguistics / General
Publication Year
2001
Series
Language and Literacy Ser.
Type
Language Course
Subject Area
Foreign Language Study, Language Arts & Disciplines, Social Science, Political Science
Number of Pages
120 Pages

Dimensions

Item Length
9 in
Item Width
6 in
Item Weight
6.1 Oz

Additional Product Features

LCCN
2001-027750
Intended Audience
Scholarly & Professional
Lc Classification Number
P119.32.U6t78 2001
Reviews
In clear and elegant prose, Lucy Tse debunks prevalent myths about English-language learning among immigrant children. - Jim Cummins, University of Toronto; ""Lucy Tse is among the few to explain the causes and consequences of language loss in human terms. Her perceptive, readable, and thoroughly documented study should be on the bookshelf of every educator of immigrant students."" - James Crawford, author of At War with Diversity: U.S. Language Policy in an Age of Anxiety
Copyright Date
2001
Dewey Decimal
306.44/973
Dewey Edition
21

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Murfbooks

Murfbooks

98,1% positive Bewertungen
28.069 Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Mitglied seit Dez 2017

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (5.953)

s***g (1766)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Excellent transaction! Fast shipping, great seller. Thank you! A++++++++
s***s (59)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
I item arrived just as described. Thank you
j***t (4128)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Superfast and as promised. Good to buy from!

Produktbewertungen & Rezensionen

5.0
1 Produktbewertungen
  • 1 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 5 von 5 Sternen
  • 0 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 4 von 5 Sternen
  • 0 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 3 von 5 Sternen
  • 0 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 2 von 5 Sternen
  • 0 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 1 von 5 Sternen

Relevanteste Rezensionen

  • Love this book!

    Lucy Tse's book is a quick read that give good back ground on the bilingual education debate and why it is important to maintain heritage languages. Love this book!