|Eingestellt in Kategorie:

Einfluss: Die Psychologie der Überzeugung von Robert B. Cialdini, BRANDNEUES TASCHENBUCH-

Ursprünglicher Text
Influence: The Psychology of Persuasion by Robert B Cialdini, BRANDNEW PAPERBACK
Artikelzustand:
Neu
9 verfügbar / 22 verkauft
Preis:
US $12,29
Ca.EUR 11,30
Ganz entspannt. Kostenloser Versand & Rückversand.
Voll im Trend. Schon 22 verkauft.
Versand:
Kostenlos Standard Shipping from India. Weitere Detailsfür Versand
Standort: DELHI, DELHI, Indien
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 21. Jun und Di, 9. Jul nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Kostenloser Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
    

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:186021879015
Zuletzt aktualisiert am 30. Mai. 2024 14:04:46 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
Book Title
Influence: The Psychology of Persuasion
Signed
No
Book Series
Influence: The Psychology of Persuasion
Publisher
HarperCollins
Original Language
English
Intended Audience
Young Adults, Adults
Inscribed
No
Vintage
No
Personalize
No
Publication Year
Unknown
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Author
Robert B Cialdini
Genre
Self-Help, Psychology, Business & Economics
Topic
Consumer Behavior, Motivational, General, Personal Growth / Success
Country/Region of Manufacture
Unknown
ISBN
9780061241895

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Essentials Store For All

Essentials Store For All

94,5% positive Bewertungen
8.740 Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Mitglied seit Nov 2022
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.7
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
4.8
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (932)

n***b (5)- Bewertung vom Käufer.
Letzte 6 Monate
Bestätigter Kauf
good book
u***o (273)- Bewertung vom Käufer.
Letzte 6 Monate
Bestätigter Kauf
Very good book
b***y (37)- Bewertung vom Käufer.
Letzte 6 Monate
Bestätigter Kauf
Fast shipping, good packaging.
Alle Bewertungen ansehen

Produktbewertungen & Rezensionen

4.9
43 Produktbewertungen
  • 40 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 5 von 5 Sternen
  • 3 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 4 von 5 Sternen
  • 0 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 3 von 5 Sternen
  • 0 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 2 von 5 Sternen
  • 0 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 1 von 5 Sternen

Would recommend

Good value

Compelling content

Relevanteste Rezensionen

  • Unlocking the secrets of persuasive people

    In simple concise words the author explain how we are manipulated into agreeing to buy things or ideas. Most of the concepts and practices are relatively simple and not totally obvious. The knowledge gained from this book may allow a person to resist those hidden powers of persuasion. The writing is straightforward and enjoyable with no annoying gimmicks.

    Bestätigter Kauf: JaZustand: GebrauchtVerkauft von: snnyannd

  • Educational

    This book was recommended by a wealthy mentor of mine, needless to say I was skeptic at first, but figured there was no harm in reading this book, seeing as how I want to learn how to be a good salesperson. This has definitely taught me some very crucial strategies, I recommend it to anyone that wants to learn how to apply compliance tactics or defend your self from them.

    Bestätigter Kauf: JaZustand: GebrauchtVerkauft von: goodwill_industries_of_san_diego-books

  • AMAZING BOOK

    This book was for my 24 year old son. He is in sales and was intrigued by the concept. He can't stop talking about this book! He is completly fascinated by the concepts, the author and the fact that the majority of the concepts described defy time; meaning a lot of the studies were done in the 1920's AND current times with the same results. He is purchasing this book for many people; he is that enthralled by it. Highly recommended for anyone interested in understanding human psychology.

  • Interesting concepts about the science of persuasion

    Cialdini says that influence is a science. He introduces the six principles of ethical persuasion which are: reciprocity, scarcity, liking, authority, social proof, and commitment/consistency. The book has a chapter for each persuasion principle. The information in each chapter allows you to understand why influence is a science - from Cialdini's perspective. Cialdini backs his persuasion theories with social and scientific testing and re-testing. You will learn how to apply each persuasion principle to how you manage, sell, market, etc.

  • Awesome book! 100% recommended

    Awesome book! great price! 100% recommended, The product arrived on time and in very good shape!

    Bestätigter Kauf: JaZustand: GebrauchtVerkauft von: texasbookconsignments