|Eingestellt in Kategorie:

Bewertung allgemeiner Bildungsprogramme, Allen, Mary J.,-

Ursprünglicher Text
Assessing General Education Programs , Allen, Mary J. ,
Texas Book Consignments
  • (9239)
  • Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $7,89
Ca.EUR 7,39
Artikelzustand:
Gut
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
Kostenlos Sparversand. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Haltom City, Texas, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 27. Jun und Sa, 29. Jun nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
    

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:156140360815
Zuletzt aktualisiert am 24. Mai. 2024 00:19:42 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut: Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr ...
ISBN
9781882982950
Subject Area
Education
Publication Name
Assessing General Education Programs
Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
Item Length
9.3 in
Subject
General, Evaluation & Assessment, Higher
Publication Year
2006
Series
JB-Anker Ser.
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
0.8 in
Author
Mary J. Allen
Item Weight
18.6 Oz
Item Width
6 in
Number of Pages
280 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

General education is the core of the undergraduate experience. It provides a lasting foundation for students' future academic, civil, cultural, economic, and social lives. Additionally, as part of most general education curricula, general education as well as first-year experience programs are becoming virtually universal in colleges and universities; first-year seminars often are integrated into general education programs to promote student retention, engagement, and success. The assessment of these institution-wide efforts is particularly challenging, but many campuses have made substantial progress from which we can learn. In this book, the author draws on her experience with over sixty colleges, universities, and college systems to Establish a broad context for general education and first-year experience programs and assessment, and summarize relevant ideas from professional organizations Advise how to develop mission, goal, and outcome statements Explain how to align curricula and pedagogy with learning outcomes, develop alignment questions to be used in assessment projects, and describe how campuses can use course certification to promote alignment Describe approaches for assessment planning, criteria for selecting strategies, and ethical issues to be considered Provide examples of direct and indirect assessment strategies Discuss the infrastructure for general education assessment and offer advice for effective collaboration among faculty and staff Written for college and university administrators, assessment officers, faculty, and staff who support general education and first-year experience programs, this book is a hands-on guide for developing, aligning, and assessing general education programs in meaningful, manageable, and sustainable ways. The author presents a variety of approaches and dozens of examples to help readers understand what other campuses are doing and develop a repertoire of their own methods so they can make informed decisions about their programs.

Product Identifiers

Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
1882982959
ISBN-13
9781882982950
eBay Product ID (ePID)
50474961

Product Key Features

Number of Pages
280 Pages
Language
English
Publication Name
Assessing General Education Programs
Publication Year
2006
Subject
General, Evaluation & Assessment, Higher
Type
Textbook
Subject Area
Education
Author
Mary J. Allen
Series
JB-Anker Ser.
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
0.8 in
Item Weight
18.6 Oz
Item Length
9.3 in
Item Width
6 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2005-031622
Dewey Edition
22
Series Volume Number
66
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
378.01
Lc Classification Number
Lc985.A55 2006
Table of Content
List of Figures. About the Author. Preface. 1 General Education Programs. 2 General Education Mission, Goals, and Outcomes. 3 Alignment of General Education Programs. 4 The Assessment Plan. 5 Direct Assessment of General Education Learning Outcomes. 6 Indirect Assessment of General Education Learning Outcomes. 7 Bringing It All Together. Glossary. Bibliography. Index.
Copyright Date
2006

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Texas Book Consignments

Texas Book Consignments

99,9% positive Bewertungen
33.719 Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Mitglied seit Sep 2006
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (9.534)

c***u (1385)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
very nice book A+ seller thx
0***d (788)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
AS DESCRIBED
9***i (44)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Thank you!

Produktbewertungen & Rezensionen

Noch keine Bewertungen oder Rezensionen