|Eingestellt in Kategorie:

Das Strategiebuch von McKeown, Max-

Ursprünglicher Text
The Strategy Book by McKeown, Max
Ursprünglicher Text
by McKeown, Max | PB | Good
ThriftBooks
  • (3608950)
  • Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $5,15
Ca.EUR 4,80
Artikelzustand:
Gut
Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
4 verfügbar1 verkauft
Ganz entspannt. Kostenloser Versand & Rückversand.
Versand:
Kostenlos Economy Shipping. Weitere Detailsfür Versand
Lieferung zwischen Mi, 26. Jun und Fr, 28. Jun nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Standort: Aurora, Illinois, USA
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Kostenloser Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
    

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:144910448496
Zuletzt aktualisiert am 15. Jun. 2024 11:45:36 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen aufrufenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ...
Binding
Paperback
Weight
0 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
No
ISBN
0273757091
Book Title
Strategy Book
Book Series
Financial Times Ser.
Publisher
FT Press
Item Length
8.2 in
Publication Year
2012
Format
Trade Paperback
Language
English
Illustrator
Yes
Item Height
0.7 in
Author
Max Mckeown
Genre
Business & Economics
Topic
Strategic Planning
Item Weight
15.2 Oz
Item Width
5.7 in
Number of Pages
272 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

Thinking strategically is what separates managers and leaders. Learn the fundamentals about how to create winning strategy and lead your team to deliver it. From understanding what strategy can do for you, through to creating a strategy and engaging others with strategy, this book offers practical guidance and expert tips. It is peppered with punchy, memorable examples from real leaders winning (and losing) with real world strategies. It can be read as a whole or you can dip into the easy-to-read, bite-size sections as and when you need to deal with a particular issue. The structure has been specially designed to make sections quick and easy to use - you'll find yourself referring back to them again and again.

Product Identifiers

Publisher
FT Press
ISBN-10
0273757091
ISBN-13
9780273757092
eBay Product ID (ePID)
110956676

Product Key Features

Book Title
Strategy Book
Number of Pages
272 Pages
Language
English
Publication Year
2012
Topic
Strategic Planning
Illustrator
Yes
Genre
Business & Economics
Author
Max Mckeown
Book Series
Financial Times Ser.
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.7 in
Item Weight
15.2 Oz
Item Length
8.2 in
Item Width
5.7 in

Additional Product Features

Dewey Edition
23
Lccn
2011-040037
Target Audience
Trade
Dewey Decimal
658.4/012
Lc Classification Number
Hd30.28
Table of Content
About the author Author's acknowledgements Publisher's acknowledgements Introduction What is strategy? Part 1 Your strategic self Shaping the future Thinking before you plan Becoming a strategic thinker Selling your strategy Part 2 Thinking like a strategist Reacting is as important as planning Taking risks (jumping your uncertainty gaps) Looking over your shoulder Knowing where grass (really) is greener Part 3 Creating your strategy Seeing the big picture? Finding position, intention and direction Looking for advantages Making strategic decisions and choices Adapting to your competitive environment Part 4 Winning with strategy Winning strategy games Creating new markets Getting ahead of your strategic group Growing your business (again and again) Going global without going broke Knowing what you can do best Part 5 Making your strategy work Managing your strategy process Meetings for strategic minds Managing change, making strategy work Understanding what can go wrong Saving your company from failure Part 6 The Strategy Book tool kit The basic (powerful) strategy questions SWOT analysis Porter's 5 forces of competition Porter's generic strategies Burgelman's strategy dynamics model Porter's value chain Core competencies and resource-based view Nonaka and Takeuchi's knowledge spiral McKinsey's 7-S framework Scenario planning Ansoff's growth grid BCG's product portfolio matrix Kim and Mauborgne's blue ocean Greiner's growth (and crisis) model Treacy and Wiersema's value disciplines Cummings and Wilson: orientation and animation Lewin's force field analysis Kotter's eight phases of change Kaplan and Norton's balanced scorecard Hrebiniak's model of strategy execution Hammer and Champy's business process design Michaud and Thoenig's strategic orientation Burgelman and Grove's strategy bet model Argyris's double and single loop learning Mintzberg's deliberate and emergent Johnson's white space model Prahalad's bottom of the pyramid Stacey's strategy from complexity Final words Further reading Index
Copyright Date
2012

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

Thrift Books Global, LLC
TB Thrift Books
18300 Cascade Ave S
Ste 150
98188 Seattle, WA
United States
Kontaktinformationen anzeigen
:liaM-Emoc.skoobtfirht@yabe.selas
Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
ThriftBooks

ThriftBooks

99% positive Bewertungen
17,7 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Mitglied seit Mär 2015
Antwortet meist innerhalb 12 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
4.9
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (5.223.763)

l***i (674)- Bewertung vom Käufer.
Letzte 6 Monate
Bestätigter Kauf
great item
Alle Bewertungen ansehen

Produktbewertungen & Rezensionen

Noch keine Bewertungen oder Rezensionen