The author captures three inter-related dilemmas that lie at the heart of teaching mathematics in multilingual classrooms: code-switching, mediation, and transparency. She provides a sharp analysis and strong theoretical grounding, pulling together research related to the relationship between language and mathematics, communicating mathematics, and mathematics in bi-/multilingual settings and offers a direct challenge to dominant research on communication in mathematics classrooms.
Produktkennzeichnungen
ISBN-10
0792370791
ISBN-13
9780792370796
eBay Product ID (ePID)
61178494
Produkt Hauptmerkmale
Sprache
Englisch
Anzahl der Seiten
196 Seiten
Verlag
Springer Netherlands, Springer Netherland
Publikationsname
Teaching Mathematics in Multilingual Classrooms
Autor
J. B. Adler
Format
Gebundene Ausgabe
Erscheinungsjahr
2001
Zusätzliche Produkteigenschaften
Hörbuch
No
Inhaltsbeschreibung
Hc Runder Rücken Kaschiert
Item Length
24cm
Item Height
1cm
Item Width
16cm
Nummer Innerhalb der Serie
26
Buchreihe
Mathematics Education Library
Item Weight
465g
Meistverkauft in Studium & Erwachsenenbildung
Aktuelle Folie {CURRENT_SLIDE} von {TOTAL_SLIDES}- Meistverkauft in Studium & Erwachsenenbildung