Sony
In dieser Kategorie sind keine Artikel für Ihre Region verfügbar
Sie können Ihre Suche auf alle Kategorien ausweiten oder Ihre Lieferadresse aktualisieren
Über uns
Verkäuferbewertungen (3.174)
- b***h (378)- Bewertung vom Käufer.Letzte 6 MonateBestätigter KaufGood seller, fair price, packed properly, as described.
- t***l (3479)- Bewertung vom Käufer.Letzte 6 MonateBestätigter KaufExcellent! No issue with this seller, fast and safe shipping, item as described and at a great price. A+, Thanks!
- h***h (442)- Bewertung vom Käufer.Letzte 6 MonateBestätigter KaufVery happy with my purchase, Item arrived on time and as described, Item shipped quickly and was well packed, Fantastic seller, A++
- a***s (39)- Bewertung vom Käufer.Letzte 6 MonateBestätigter KaufItem as described, good communication, fast shipping. Thank you!
- r***o (8)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufRecieved as listed, on time and in good packaging
- g***o (385)- Bewertung vom Käufer.Letzte 6 MonateBestätigter KaufSeller either sent broken item as new, or padded the package so poorly that it broke in transit. Either way, they tried to refund half my money. Dude, I don’t want 50% off a broken drive, and I really don’t appreciate being made to wait until eBay forces you to give my money back, which you already know they will. Should have heeded the other negative feedback. Thanks dïck.Antwort von yang6104- Verkäufer yang6104 hat auf Bewertung reagiert.- Verkäufer yang6104 hat auf Bewertung reagiert.Shipped out a new item with original box and another outer box. But the buyer claimed it damaged. I follow the eBay procedure to offer partial refund which the buyer declined. Then I take the return that will refund the buyer. The result is: I lost shipping fee and return shipping fee while the buyer get full payment back. I don't understand why this buyer suspect I sent broken item as new. I have seen many good-natured buyers but definitely not this one.