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Welcome to my eBay Shop. Please add me to your list of favourite sellers and come again. Thank you for your business.
Standort: Vereinigtes KönigreichAngemeldet seit: 11. Dez 2009Verkäufer: wezmoto

Angaben zum Unternehmen

Unternehmensname: Wezmoto LTDVorname: TheNachname: ManagerAdresse: Matford Business Centre, Matford Park Road, Exeter, Devon, United Kingdom EX2 8EDTelefonnummer: 01392690770E-Mail: info@wezmoto.netUSt-IdNr. GB 192678659CRN: 09159551

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
5.0
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (31.434)

  • a***i (1047)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    Arrived quickly - well packaged and well priced. Item was as described and fits perfectly. Great seller- highly recommended.
  • 3***u (337)- Bewertung vom Käufer.
    Letzter Monat
    Bestätigter Kauf
    Super fast delivery, fantastic communications, very helpful & excellent quality service & brake lines. Highly recommended seller A1+++++. Will be using Wezmoto again. Many Thanks for excellent service & value.
  • e***l (1648)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    Item as described, good price, fast delivery, good ebayer
  • j***4 (156)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    Good ebayer item as described and great quality also well packaged and arrived on time 👍
  • m***m (384)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    Seller got confused by the premise of wanting different hose colors on front and rear. Rather than waiting for a response they made the product and sent it out immediately. Incorrect items arrived, I raised this issue and they told me to submit a return. I submitted a return and now they are getting snippy in messages & changing the terms to fit their needs Great products. Poor communication. Poor customer service. More concerned with not getting marked as delayed than good customer service
    Antwort von wezmoto- Verkäufer wezmoto hat auf Bewertung reagiert.- Verkäufer wezmoto hat auf Bewertung reagiert.
    Customer doesn't understand how ebay works for business and the effect their poor communication has on us. We can only wait a certain amount of time for poor customer communication before we simply MUST ship an item. We explained this to the customer and offered them a refund, but some seem to enjoy messing with business reputation even when the error is theirs.
  • i***y (90)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    Arrived on time good packaging.Product was as described.great service.

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