Strategic Brand Management: International Edition by Kevin Lane Keller (Paperback, 2007)

WeBuyBooks (2553879)
99,5% positive Bewertungen
Preis:
£4,33
(inkl. MwSt.)
Ca.EUR 5,04
+ £5,46 Versand
Lieferung ca. Di, 15. Jul - Mo, 21. Jul
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Artikelzustand:
Sehr gut
Width : 19.8 cmHeight : 3 cmLength : 25.2 cmAuthor : Keller, Kevin Lane. ISBN : 0132336227. EAN : 9780132336222. Binding : paperback. DVD'S & FILMS.

Über dieses Produkt

Product Information

For students, managers and senior executives studying Brand Management. Keller, Strategic Brand Management, 3e provides insights into how to create profitable brand strategies by building, measuring, and managing brand equity.

Product Identifiers

PublisherPearson Education (Us)
ISBN-139780132336222
eBay Product ID (ePID)86705045

Product Key Features

Number of Pages720 Pages
LanguageEnglish
Publication NameStrategic Brand Management: International Edition
Publication Year2007
SubjectBusiness
TypeTextbook
AuthorKevin Lane Keller
FormatPaperback

Dimensions

Item Height202 mm
Item Weight1086 g
Item Width248 mm

Additional Product Features

Country/Region of ManufactureUnited States
Title_AuthorKevin Lane Keller

Alle Angebote für dieses Produkt

Sofort-Kaufen
Gebraucht
Noch keine Bewertungen oder Rezensionen