Value Creation of Firm-Established Brand Communities von Philipp Wiegandt (2009, Taschenbuch)

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Titel: Value Creation of Firm-Established Brand Communities, Einband: Taschenbuch, Autor: Philipp Wiegandt, Verlag: Gabler Verlag, Sprache: Englisch, Seiten: 232, Maße: 210x148x15 mm, Gewicht: 342 g, Verkäufer: buch-mimpf, Schlagworte: Makroökonomie Ökonomik / Makroökonomik Marktforschung Brand Loyalty Effects Innovation Research communication.

Über dieses Produkt

Produktinformation

Philipp Wiegandt empirically analyzes the effects the creation of a firm-established brand community has on the brand loyalty and word-of-mouth communication of its members over time. He finds that establishing a firm-established brand community creates value for both - the company and their customers.

Produktkennzeichnungen

ISBN-103834921238
ISBN-139783834921239
eBay Product ID (ePID)82259006

Produkt Hauptmerkmale

VerlagBetriebswirtschaftlicher Verlag Gabler, Gabler Verlag
Erscheinungsjahr2009
Anzahl der Seiten232 Seiten
SpracheEnglisch
PublikationsnameValue Creation of Firm-Established Brand Communities
ProduktartLehrbuch
AutorPhilipp Wiegandt
FormatTaschenbuch

Zusätzliche Produkteigenschaften

HörbuchNo
InhaltsbeschreibungPaperback
Item Height1cm
Item Length21cm
Item Width14cm
Item Weight342g

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