International Business Strategy. Ikea's Foreign Expansion Into The Chinese Market von Alex Bremann (2017, Taschenbuch)

Faboplay (19700)
99,7% positive Bewertungen
Preis:
€ 18,95
(inkl. MwSt.)
Gratis 1-3 Tage Lieferung
Lieferung zwischen Mi, 11. Jun und Fr, 13. Jun
Rücknahme:
1 Monat Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen. Für eBay Plus-Mitglieder ist der Rückversand im Inland kostenlos. Mehr erfahren.
Artikelzustand:
Neu
Titel: International Business Strategy. IKEA's Foreign Expansion into the Chinese Market | Medium: Taschenbuch | Autor: Alex Bremann | Einband: Kartoniert / Broschiert | Inhalt: 28 S. | Auflage: 1. Auflage | Sprache: Englisch | Seiten: 28 | Maße: 210 x 148 x 3 mm | Erschienen: 09.10.2017 | Anbieter: Faboplay.

Über dieses Produkt

Produktinformation

Seminar paper from the year 2017 in the subject Business economics - Business Management, Corporate Governance, grade: 1,7, University of applied sciences, Munich, language: English, abstract: Having only operated in the western culture, the Chinese market was one that IKEA had little to no experience of. Changing dynamics of consumer behavior and strong heterogeneity in terms of customers made it difficult for IKEA's managers to predict future market trends in China. Before entering the Chinese market, IKEA had to consider, high import taxation, complex government regulations, complex consumer buying behaviors, and strong competition. The paper will evaluate IKEA's market entry strategies, routines & firm specific-advantages. Using Verbekes model to identify IKEA's early expansion into foreign markets will give the reader a clearer overview of IKEAs international operations. Looking into the Chinese market with the use of Porters Diamond model, while considering IKEA's various approaches to become successful in such an economically strong market, will give the reader some practical insights of the difficulties that can arise while expanding into foreign markets.

Produktkennzeichnungen

ISBN-103668541701
ISBN-139783668541702
eBay Product ID (ePID)240049868

Produkt Hauptmerkmale

VerlagGrin Verlag
Erscheinungsjahr2017
Anzahl der Seiten28 Seiten
PublikationsnameInternational Business Strategy. Ikea's Foreign Expansion Into The Chinese Market
SpracheEnglisch
ProduktartLehrbuch
AutorAlex Bremann
FormatTaschenbuch

Zusätzliche Produkteigenschaften

HörbuchNo
Item Height2mm
Item Length21cm
AusgabeAusgabe Nr. 1 des Jahres 17
Item Weight56g
Item Width14cm

Alle Angebote für dieses Produkt

Sofort-Kaufen
Neu
Noch keine Bewertungen oder Rezensionen