The Influence of ServQual and Promotion Toward Customer Satisfaction von Fahdzian Merzadi (2017, Taschenbuch)

buch-mimpf (20108)
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Titel: The Influence of ServQual and Promotion Toward Customer Satisfaction, Untertitel: Case: Lazada Indonesia Fashion Segment, Einband: Taschenbuch, Autor: Fahdzian Merzadi, Verlag: LAP LAMBERT Academic Publishing, Sprache: Englisch, Seiten: 164, Maße: 220x150x10 mm, Gewicht: 262 g, Verkäufer: buch-mimpf.

Über dieses Produkt

Produktinformation

It is all about marketing; that is where the real craft comes in. The best actors do not necessarily become the biggest stars. And vice versa. (by Dirk Benedict) The best marketing doesn't feel like marketing. (by Tom Fishburne) In marketing I've seen only one strategy that can't miss - and that is to market to your best customers first, your best prospects second and the rest of the world last. (by John Romero)

Produktkennzeichnungen

EAN9783659959653
ISBN9783659959653, 3659959650
ISBN-103659959650
ISBN-139783659959653
eBay Product ID (ePID)239534362

Produkt Hauptmerkmale

VerlagLap Lambert Academic Publishing
Erscheinungsjahr2017
Anzahl der Seiten164 Seiten
PublikationsnameThe Influence of Servqual And Promotion Toward Customer Satisfaction
SpracheEnglisch
AutorFahdzian Merzadi
FormatTaschenbuch

Maße

Gewicht261 g

Zusätzliche Produkteigenschaften

HörbuchNo
SprachausgabeEnglisch
InhaltsbeschreibungPaperback
Seiten164 Seiten
Item Height10mm
Item Length22cm
Item Weight262g
Item Width15cm
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