Who : The a Method for Hiring by Randy Street and Geoff Smart (2008, Hardcover)

Book Corner UK (38234)
99,9% positive Bewertungen
Preis:
£19,97
(inkl. MwSt.)
Ca.EUR 23,10
+ £2,90 Versand
Lieferung ca. Di, 16. Sep - Do, 25. Sep
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Artikelzustand:
Neu
In this instant New York Times Bestseller, Geoff Smart and Randy Street provide a simple, practical, and effective solution to what The Economist calls “the single biggest problem in business today”: unsuccessful hiring. The average hiring mistake costs a company $1.5 million or more a year and countless wasted hours. This statistic becomes even more startling when you consider that the typical hiring success rate of managers is only 50 percent. The silver lining is that “who” problems are easily preventable. Based on more than 1,300 hours of interviews with more than 20 billionaires and 300 CEOs, Who presents Smart and Street’s A Method for Hiring. Refined through the largest research study of its kind ever undertaken, the A Method stresses fundamental elements that anyone can.

Über dieses Produkt

Product Identifiers

PublisherRandom House Publishing Group
ISBN-100345504194
ISBN-139780345504197
eBay Product ID (ePID)200814718

Product Key Features

Book TitleWho : the a Method for Hiring
Number of Pages208 Pages
LanguageEnglish
TopicHuman Resources & Personnel Management, Personal Success, Industrial Management, Development / General, Management
Publication Year2008
IllustratorYes
GenreBusiness & Economics
AuthorRandy Street, Geoff Smart
FormatHardcover

Dimensions

Item Height0.9 in
Item Weight15.2 oz.
Item Length9.4 in
Item Width6.5 in

Additional Product Features

Intended AudienceTrade

Alle Angebote für dieses Produkt

Sofort-Kaufen
Alle Artikelzustände
Neu
Gebraucht

Bewertungen und Rezensionen

5.0
1 Produktbewertung
  • 1 Nutzer haben dieses Produkt mit 5 von 5 Sternen bewertet
  • 0 Nutzer haben dieses Produkt mit 4 von 5 Sternen bewertet
  • 0 Nutzer haben dieses Produkt mit 3 von 5 Sternen bewertet
  • 0 Nutzer haben dieses Produkt mit 2 von 5 Sternen bewertet
  • 0 Nutzer haben dieses Produkt mit 1 von 5 Sternen bewertet

Would recommend

Good value

Compelling content

Es gibt Bewertungen, aber noch keine Rezensionen. Schreiben Sie die erste Rezension