Experience Design : A Framework for Integrating Brand, Experience, and Value by Kevin Farnham and Patrick Newbery (2013, Trade Paperback)

iHaveit (99489)
99,4% positive Bewertungen
Preis:
£22,91
(inkl. MwSt.)
Ca.EUR 26,47
+ £7,95 Versand
Lieferung ca. Do, 25. Sep - Mo, 29. Sep
Rücknahme:
Keine Rückgabe, aber abgesichert über den eBay-Käuferschutz.
Artikelzustand:
Neu
This is a great gift idea. Books are released in many editions and variations, such as standard edition, re-issue, not for sale, promotional, special edition, limited edition, and many other editions and versions.

Über dieses Produkt

Product Identifiers

PublisherWiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-101118609638
ISBN-139781118609637
eBay Product ID (ePID)176660129

Product Key Features

Book TitleExperience Design : a Framework for Integrating Brand, Experience, and Value
Number of Pages240 Pages
LanguageEnglish
TopicInvestments & Securities / Commodities / General, Industrial Design / General, General
Publication Year2013
IllustratorYes
GenreTechnology & Engineering, Business & Economics
AuthorKevin Farnham, Patrick Newbery
FormatTrade Paperback

Dimensions

Item Height0.5 in
Item Weight15.8 oz.
Item Length8.9 in
Item Width6 in

Additional Product Features

Intended AudienceTrade

Alle Angebote für dieses Produkt

Sofort-Kaufen
Alle Artikelzustände
Neu
Gebraucht

Bewertungen und Rezensionen

5.0
1 Produktbewertung
  • 1 Nutzer haben dieses Produkt mit 5 von 5 Sternen bewertet
  • 0 Nutzer haben dieses Produkt mit 4 von 5 Sternen bewertet
  • 0 Nutzer haben dieses Produkt mit 3 von 5 Sternen bewertet
  • 0 Nutzer haben dieses Produkt mit 2 von 5 Sternen bewertet
  • 0 Nutzer haben dieses Produkt mit 1 von 5 Sternen bewertet

Would recommend

Good value

Compelling content

Es gibt Bewertungen, aber noch keine Rezensionen. Schreiben Sie die erste Rezension