Sustainability Marketing 2e von Belz (2012, Taschenbuch)

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Titel: Sustainability Marketing | Zusatz: A Global Perspective | Medium: Taschenbuch | Autor: Frank-Martin Belz (u. a.) | Einband: Kartoniert / Broschiert | Inhalt: 352 S. | Auflage: 2. Auflage | Sprache: Englisch | Seiten: 352 | Maße: 235 x 191 x 20 mm | Erschienen: 17.08.2012 | Anbieter: Cellestria.

Über dieses Produkt

Produktinformation

The new and extended Second Edition of the award-winning textbook Sustainability Marketing: A Global Perspective provides a sustainability-oriented vision of marketing for the twenty-first century. Adopting a a consumer marketing focus, it emphasises integrating sustainability principles into both marketing theory and the practical decision making of marketing managers. The book shows how the complexities of sustainability issues can be addressed by marketers through a systematic step-by-step approach. The steps involve an analysis of socio-environmental priorities to complement conventional consumer research; an integration of social, ethical and environmental values into marketing strategy development; a new consumer-oriented sustainability marketing mix to replace the outmoded and producer-oriented '4Ps'; and finally an analysis of how marketing can go beyond responding to social change to contribute to a transformation to a more sustainable society. Without taking such steps, marketing will continue to drive global crises linked to climate change, poverty, food shortages, oil depletion and species extinction, instead of helping to tackle them.

Produktkennzeichnungen

ISBN-101119966191
ISBN-139781119966197
eBay Product ID (ePID)162629586

Produkt Hauptmerkmale

VerlagJohn Wiley & Sons
Erscheinungsjahr2012
Anzahl der Seiten354 Seiten
PublikationsnameSustainability Marketing 2e
SpracheEnglisch
ProduktartLehrbuch
AutorBelz
FormatTaschenbuch

Zusätzliche Produkteigenschaften

HörbuchNo
InhaltsbeschreibungPaperback
Item Height1cm
Item Length23cm
Item Weight661g
Item Width19cm

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