Graphic Design Rules by John Foster, Peter Dawson, Tony Seddon, Stefan G. Bucher and Sean Adams (2017, Trade Paperback)

Book Corner UK (34783)
99,9% positive Bewertungen
Preis:
£19,27
(inkl. MwSt.)
Ca.EUR 22,35
+ £3,55 Versand
Lieferung ca. Mo, 18. Aug - Mi, 27. Aug
Versand heute bei Bestellung innerhalb der nächsten Versand heute bei Bestellung innerhalb der nächsten 12 Std 37 Min
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Artikelzustand:
Neu
365 daily design mantras from four leading industry experts, providing you with valuable design dos and don'ts for every day of year. Packed with practical advice presented in a fun, lighthearted fashion, this is the perfect book for the ever-growing group of non-designers who want some graphic design guidance. And for more experienced designers, individual entries will either bring forth knowing nods of agreement or hoots of derision, depending on whether or not the reader loves or hates hyphenation, has a pathological fear of beige, or thinks that baseline grids are boring. In the style of a classical almanac, 365 entries combine a specific rule with a commentary from a variety of experienced designers from all fields of the graphic design industry. Covering topics such as typography,.

Über dieses Produkt

Product Identifiers

PublisherQuarto Publishing Group UK
ISBN-100711233462
ISBN-139780711233461
eBay Product ID (ePID)114857085

Product Key Features

Book TitleGraphic Design Rules
Number of Pages384 Pages
LanguageEnglish
Publication Year2017
TopicReference, Graphic Arts / General
IllustratorYes
GenreDesign
AuthorJohn Foster, Peter Dawson, Tony Seddon, Stefan G. Bucher, Sean Adams
FormatTrade Paperback

Dimensions

Item Height1 in
Item Weight29.8 oz.
Item Length8.3 in
Item Width6.4 in

Additional Product Features

Intended AudienceTrade

Alle Angebote für dieses Produkt

Sofort-Kaufen
Alle Artikelzustände
Neu
Gebraucht

Bewertungen und Rezensionen

5.0
2 Produktbewertungen
  • 2 Nutzer haben dieses Produkt mit 5 von 5 Sternen bewertet
  • 0 Nutzer haben dieses Produkt mit 4 von 5 Sternen bewertet
  • 0 Nutzer haben dieses Produkt mit 3 von 5 Sternen bewertet
  • 0 Nutzer haben dieses Produkt mit 2 von 5 Sternen bewertet
  • 0 Nutzer haben dieses Produkt mit 1 von 5 Sternen bewertet

Would recommend

Good value

Compelling content

Es gibt Bewertungen, aber noch keine Rezensionen.