|Eingestellt in Kategorie:

Bildsprache gestalten: Strategien für professionelle Kommunikatoren (The Allyn,-

Ursprünglicher Text
Designing Visual Language: Strategies for Professional Communicators (The Allyn,
XN Team Store
(164)
Angemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe. Mehr erfahren
US $44,99
Ca.EUR 38,82
Artikelzustand:
Gut
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Nashville, Tennessee, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 31. Jul und Mi, 6. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
   Diners Club 

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet

  • Gratis Rückversand im Inland
  • Punkte für jeden Kauf und Verkauf
  • Exklusive Plus-Deals
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:406065558917

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut: Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr ...
Book Title
Designing Visual Language: Strategies for Professional Communica,
Narrative Type
Foreign Language Study & Reference
Genre
N/A
Topic
Foreign Language Study & Reference
Intended Audience
N/A
ISBN
9780205616404

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Pearson Education
ISBN-10
0205616402
ISBN-13
9780205616404
eBay Product ID (ePID)
79295027

Product Key Features

Number of Pages
432 Pages
Publication Name
Designing Visual Language : Strategies for Professional Communicators
Language
English
Subject
Graphic Arts / Typography, Business Writing, Composition & Creative Writing
Publication Year
2010
Features
New Edition
Type
Textbook
Subject Area
Design, Language Arts & Disciplines, Business & Economics
Author
David Roberts, Charles Kostelnick
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.6 in
Item Weight
56.4 Oz
Item Length
9.1 in
Item Width
8.9 in

Additional Product Features

Edition Number
2
Intended Audience
College Audience
LCCN
2009-042158
Dewey Edition
21
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
686.2/2
Edition Description
New Edition
Table Of Content
Foreword by the Series Editor Preface PART 1 INTEGRATED COMMUNICATION Chapter 1: Rhetorical Background Introduction to Visual Rhetoric It Depends: The Importance of the Rhetorical Situation A Scenario for Applying Visual Rhetoric How Fred's Document Responds Visually to the Rhetorical Situation Large-Scale Responses to Audience, Purpose, and Context Local-Level Responses to Audience, Purpose, and Context Summing Up Fred's Design Decisions Visual/Verbal Cognates Arrangement Emphasis Clarity Conciseness Tone Ethos Interdependence of the Cognate Strategies Process Example-Mapleton Center Understanding the Rhetorical Situation Invention Revision Visual Editing What Can We Learn from Fred's Process? Conventions-What Readers Expect Verbal Conventions Visual Conventions Visual Discourse Communities Fred Noonan's Use of Conventions Some Basic Principles of Conventions Acquiring the Language of Visual Conventions Conclusion Notes References Exercises Chapter 2: Perception and Design Introduction to Perception Issues Perception Requires Thinking We See Images within a Visual Field Gestalt Principles of Design Figure--Ground Contrast Degrading Figure--Ground with Visual Noise Grouping: Making the Parts Cohere Patterns: Creating Groups across the Communication Using Gestalt Principles to Respond to the Rhetorical Situation Empirical Research as a Design Tool Universal Research Contextual Research Conclusion Notes References Exercises Assignments Chapter 3: Visual Analysis Introduction to Visual Analysis The Visual Vocabulary of Professional Communication ATaxonomy for Visual Vocabulary Intra-Level Design: Linear Components Inter-Level Design: Fields and Nonlinear Components Extra-Level Design: Data Displays, Pictures, Icons, and Symbols Supra-Level Design: The Whole Communication Each Communication Uniquely Combines Elements from the Matrix Analyzing Visual Vocabulary Rhetorically Analysis of
Synopsis
Designing Visual Language, 2/e offers useful strategies and tools for document design of all types. This text focuses on the kinds of situations and practical documents that occur in the workplace and blends this focus with a rhetorical approach that ties design to the audience, purpose, and context of messages. KEY TOPICS: rhetorical background; perception and design; visual analysis; text design; extra-level design; document design. MARKET For technical communication professionals or anyone designing documents in the workplace., Written by two highly experienced teachers in the field of document design, Designing Visual Language, 2/e offers useful strategies and tools for document design of all types. A chief goal of the text is to enable students to extend the rhetorical approach they employ in writing and editing courses to the creation of various forms of visual communication. The text focuses on the kinds of situations and practical documents that occur in the workplace and blends this focus with a rhetorical approach that ties design to the audience, purpose, and context of messages.
LC Classification Number
Z246.K77 2011

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

XN Team Store

97,7% positive Bewertungen874 Artikel verkauft

Mitglied seit Nov 2022
Antwortet meist innerhalb 12 Stunden
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe. Mehr erfahrenMehr erfahren
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.7
Angemessene Versandkosten
4.9
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (171)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ
  • s***g (1306)- Bewertung vom Käufer.
    Letzter Monat
    Bestätigter Kauf
    Fast shipping, well packaged, accurate description, great price, honest seller, great item--thanks!
  • w***7 (710)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    Seller does reply to a message sent me extra pictures of the book itself upon my request Shipped out quickly after purchase Arrived well packed ! The book is nice ,clean and in very very good shape , it is as described and as pictured thank you again
  • 1***4 (135)- Bewertung vom Käufer.
    Letzter Monat
    Bestätigter Kauf
    A+seller. Highly recommended. Fast shipping, item exactly as described and packaged very well. Thank you.