|Eingestellt in Kategorie:

Strategie: Theorie und Praxis von Whittle, Andrea Taschenbuch / Softcover Buch Die-

Ursprünglicher Text
Strategy: Theory and Practice by Whittle, Andrea Paperback / softback Book The
Writing on the Wall
(106)
Angemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe. Mehr erfahren
US $35,00
Ca.EUR 30,05
Artikelzustand:
Neuwertig
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Golden, Colorado, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 22. Aug und Di, 26. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
Keine Rücknahme.
Zahlungen:
   Diners Club 

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet

  • Gratis Rückversand im Inland
  • Punkte für jeden Kauf und Verkauf
  • Exklusive Plus-Deals
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:405745671696

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neuwertig: Buch, das wie neu aussieht, aber bereits gelesen wurde. Der Einband weist keine ...
Artist
Whittle, Andrea
Brand
N/A
EAN
9781529794328
ISBN
1529794323
Release Title
Strategy: Theory and Practice
Book Title
Strategy: Theory and Practice
Colour
N/A

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
SAGE Publications, The Limited
ISBN-10
1529794323
ISBN-13
9781529794328
eBay Product ID (ePID)
9057253109

Product Key Features

Number of Pages
616 Pages
Publication Name
Strategy : Theory and Practice
Language
English
Subject
Decision-Making & Problem Solving, General, Economics / General, Strategic Planning
Publication Year
2023
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Author
Stewart R. Clegg, Christos Pitelis, Andrea Whittle, Jochen Schweitzer
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Weight
38.3 Oz
Item Length
9.7 in
Item Width
7.4 in

Additional Product Features

Edition Number
4
Intended Audience
College Audience
LCCN
2022-936295
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
658.4012
Table Of Content
Chapter 1 Strategy: Theory and Practice - An IntroductionChapter 2 Strategy, Industry Competitive Forces and PositioningChapter 3 Strategy, Resources and CapabilitiesChapter 4 Strategy and InnovationChapter 5 Strategy: Make or Buy?Chapter 6 Strategy and CollaborationChapter 7 Strategy: Going Global Chapter 8 Strategy and Corporate Governance Chapter 9 Strategy ProcessesChapter 10 Strategy as Practice Chapter 11 Strategy and Organizational Politics Chapter 12 Strategic Change
Synopsis
Written by an expert team and praised for its refreshing approach, this essential text offers a critical, holistic understanding of strategy theory and practice. The fourth edition has been fully updated to include: * Coverage of contemporary issues including the Covid-19 pandemic, climate change and digitalization * Topical and engaging case studies such as Disney's Strategy and Covid-19, Netflix Versus Amazon: Dynamic Capabilities for Global Success, and PS5, Xbox and BMW: Chips and Supply Chains * A wealth of new examples of strategy in practice from world-renowned organisations such as Google, Uniqlo, Tesla, IKEA, and Airbnb Suitable for both undergraduate and postgraduate study, Strategy: Theory and Practice encourages readers to engage critically with the internal and external factors that shape strategy in the real world. A selection of tried and tested online resources, including a teaching guide, PowerPoints, an online case study bank and test bank of questions have been developed to support lecturers using the book in their teaching. Stewart Clegg is Professor at the University of Sydney, Emeritus Professor at the University of Technology Sydney, and Visiting Professor at the University of Stavanger, University of Johannesburg, and Nova School of Business and Economics. Christos Pitelis is Head of Department of International Business and Professor of International Business and Sustainable Competitiveness at the University of Leeds, and Life Fellow at Queens' College, University of Cambridge. Jochen Schweitzer is an Associate Professor at the University of Technology Sydney. Andrea Whittle is Professor of Management at Newcastle University Business School., Written by an expert team and praised for its refreshing approach, this essential text offers a critical, holistic understanding of strategy theory and practice.
LC Classification Number
HD30.28.S745 2022

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

Writing on the Wall

100% positive Bewertungen419 Artikel verkauft

Mitglied seit Mai 2022
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe. Mehr erfahrenMehr erfahren
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
5.0
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (105)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ