Bild 1 von 2


Galerie
Bild 1 von 2


Handbuch der Ethnographie in - Taschenbuch, von Hackett Paul; Hayre - sehr gut-
US $90,63
Ca.EUR 77,49
Artikelzustand:
Sehr gut
Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand befindet. Der Einband weist keine offensichtlichen Beschädigungen auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Philadelphia, Pennsylvania, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Di, 16. Sep und Di, 23. Sep nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Kostenloser Rückversand.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
- Gratis Rückversand im Inland
- Punkte für jeden Kauf und Verkauf
- Exklusive Plus-Deals
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:404827467147
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Type
- Textbook
- ISBN
- 9780367336332
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Taylor & Francis Group
ISBN-10
0367336332
ISBN-13
9780367336332
eBay Product ID (ePID)
28058369592
Product Key Features
Book Title
Handbook of Ethnography in Healthcare Research
Number of Pages
538 Pages
Language
English
Publication Year
2020
Topic
Reference, Anthropology / General, Applied Psychology, Research & Methodology
Illustrator
Yes
Genre
Social Science, Psychology, Medical
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Weight
32.9 Oz
Item Length
9.7 in
Item Width
6.9 in
Additional Product Features
LCCN
2020-028624
Dewey Edition
23
Dewey Decimal
306.4/61
Synopsis
This handbook provides an up-to-date reference point for ethnography in healthcare research. Taking a multi-disciplinary approach, the chapters offer a holistic view of ethnography within medical contexts. This edited volume is organized around major methodological themes, such as ethics, interviews, narrative analysis and mixed methods. Through the use of case studies, it illustrates how methodological considerations for ethnographic healthcare research are distinct from those in other fields. It has detailed content on the methodological facets of undertaking ethnography for prospective researchers to help them to conduct research in both an ethical and safe manner. It also highlights important issues such as the role of the researcher as the key research instrument, exploring how one's social behaviours enable the researcher to 'get closer' to his/her participants and thus uncover original phenomena. Furthermore, it invites critical discussion of applied methodological strategies within the global academic community by pushing forward the use of ethnography to enhance the body of knowledge in the field. The book offers an original guide for advanced students, prospective ethnographers, and healthcare professionals aiming to utilize this methodological approach., This handbook provides an up-to-date reference point for ethnography in healthcare research. Taking a multi-disciplinary approach, the chapters offer a holistic view of ethnography within medical contexts.
LC Classification Number
GN296.5.B47H36 2021
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Rechtliche Informationen des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
BooksRun
99,2% positive Bewertungen•899.038 Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Beliebte Kategorien in diesem Shop
Verkäuferbewertungen (194.361)
- 7***j (835)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufI recently purchased an item from this eBay seller, and I couldn't be happier with the experience. From the prompt communication to the fast shipping, everything was handled with utmost professionalism. The item arrived exactly as described and was well-packaged to ensure its safety during transit. The seller was courteous and responsive, making the entire transaction smooth and hassle-free. I highly recommend this seller to anyone looking for quality products and excellent service.
- c***m (433)- Bewertung vom Käufer.Letzte 6 MonateBestätigter KaufWOW!; I cannot believe this 4 Days to Hawaii! ; AAA+++; Excellent Service; Great Pricing; Fast Delivery-Faster Than Expected to Hawaii!; Shipped 04/19, Sat, Received 04/24 Thur to Hawaii using free shipping; USPS Ground Mail, Paperback Book in Good Condition--Better Than Described ; TLC Packaging; Excellent Seller Communication, Sends updates . Highly Recommended!, Thank you very much!The Great Crash, 1929 - Paperback, by J K Galbraith - Acceptable (Nr. 125958575357)
- _***b (57)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufI'm very happy with my purchase. It was an excellent value with free shipping. The condition is as described with a very good appearance and overall quality. The seller replied to my email and it arrived in 4 days!! I highly recommend this seller and give them 👍👍👍👍
Noch mehr entdecken:
- Paul-Maar-Taschenbuch-Belletristik - Bücher auf Deutsch,
- F. - Paul-Wilson-Taschenbuch-Belletristik - Bücher,
- Paul Maar Belletristik-Bücher im Taschenbuch-Format,
- Paul Maar mit Kinder- & Jugendliteratur-Bücher im Taschenbuch-Format,
- Paul Maar mit Kinder- & Jugendliteratur im Taschenbuch-Bücher auf Deutsch,
- Humor Taschenbücher,
- Erotische Literatur Taschenbücher,
- Horror-Roman Taschenbuch,
- Nachschlagewerke & Lexika Taschenbücher,
- Taschenbuch über Kochen & Genießen