Bestätigen, dass das Teil passt

Fügen Sie Ihr Fahrzeug hinzu, um sicherzustellen, dass dieser Artikel passt und für einen kostenlosen Rückversand in Frage kommt.

NEW OEM Motorcraft 7.3L 94-03 Fuel Injection Pressure Regulator IPR Valve CM5013

Luminary_parts
(320)
Gewerblich
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $103,99
Ca.EUR 89,44
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Neu
Weitere Informationen zu diesem Artikelzustand
10 verfügbar
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
US $10,00 (ca. EUR 8,60) eBay SpeedPAK Standard.
Standort: CQ, China
Bei diesem Artikel sind die anfallenden Einfuhrgebühren schon inbegriffen - nach der Bezahlung entstehen Ihnen keine weiteren Kosten.
Einfuhrgebühren:
Inklusive Einfuhrgebühren
Lieferung:
Lieferung zwischen Mo, 22. Dez und Mo, 5. Jan nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
14 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
   Diners Club 

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet

  • Gratis Rückversand im Inland
  • Punkte für jeden Kauf und Verkauf
  • Exklusive Plus-Deals
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:397370925572

Kompatibilität

Teil ist kompatibel mit 274 Fahrzeug(en)
YearMakeModelTrimEngineNotes
2003FordE-350 Club WagonChateau Extended Passenger Van 2-Door7.3L 445Cu. In. V8 DIESEL OHV TurbochargedNote:RWDPartType:Fuel Injection Pressure Regulator
2003FordE-350 Club WagonChateau Standard Passenger Van 2-Door7.3L 445Cu. In. V8 DIESEL OHV TurbochargedNote:RWDPartType:Fuel Injection Pressure Regulator
2003FordE-350 Club WagonXL Extended Passenger Van 2-Door7.3L 445Cu. In. V8 DIESEL OHV TurbochargedNote:RWDPartType:Fuel Injection Pressure Regulator
2003FordE-350 Club WagonXL Standard Passenger Van 2-Door7.3L 445Cu. In. V8 DIESEL OHV TurbochargedNote:RWDPartType:Fuel Injection Pressure Regulator
2003FordE-350 Club WagonXL Standard Passenger Van 3-Door7.3L 445Cu. In. V8 DIESEL OHV TurbochargedNote:RWDPartType:Fuel Injection Pressure Regulator
2003FordE-350 Club WagonXLT Extended Passenger Van 2-Door7.3L 445Cu. In. V8 DIESEL OHV TurbochargedNote:RWDPartType:Fuel Injection Pressure Regulator
2003FordE-350 Club WagonXLT Standard Passenger Van 2-Door7.3L 445Cu. In. V8 DIESEL OHV TurbochargedNote:RWDPartType:Fuel Injection Pressure Regulator
2003FordE-450 Super DutyCustom Cutaway 2-Door7.3L 445Cu. In. V8 DIESEL OHV TurbochargedNote:4 X 2PartType:Fuel Injection Pressure Regulator
2003FordE-450 Super DutyCustom Stripped Chassis - Incomplete7.3L 445Cu. In. V8 DIESEL OHV TurbochargedNote:4 X 2PartType:Fuel Injection Pressure Regulator
2003FordE-550 Super DutyCustom Cutaway 2-Door7.3L 445Cu. In. V8 DIESEL OHV TurbochargedNote:4 X 2PartType:Fuel Injection Pressure Regulator
2003FordExcursionEddie Bauer Sport Utility 4-Door7.3L 445Cu. In. V8 DIESEL OHV TurbochargedNote:4WDPartType:Fuel Injection Pressure Regulator
2003FordExcursionLimited Sport Utility 4-Door7.3L 445Cu. In. V8 DIESEL OHV TurbochargedNote:4WDPartType:Fuel Injection Pressure Regulator
2003FordExcursionXLT Sport Utility 4-Door7.3L 445Cu. In. V8 DIESEL OHV TurbochargedNote:4WDPartType:Fuel Injection Pressure Regulator
2003FordF-250 Super DutyLariat Crew Cab Pickup 4-Door7.3L 445Cu. In. V8 DIESEL OHV TurbochargedNote:RWDPartType:Fuel Injection Pressure Regulator
2003FordF-250 Super DutyLariat Extended Cab Pickup 4-Door7.3L 445Cu. In. V8 DIESEL OHV TurbochargedNote:4WDPartType:Fuel Injection Pressure Regulator
2003FordF-250 Super DutyXL Crew Cab Pickup 4-Door7.3L 445Cu. In. V8 DIESEL OHV TurbochargedNote:4WDPartType:Fuel Injection Pressure Regulator
2003FordF-250 Super DutyXL Extended Cab Pickup 4-Door7.3L 445Cu. In. V8 DIESEL OHV TurbochargedNote:RWDPartType:Fuel Injection Pressure Regulator
2003FordF-250 Super DutyXL Standard Cab Pickup 2-Door7.3L 445Cu. In. V8 DIESEL OHV TurbochargedNote:RWDPartType:Fuel Injection Pressure Regulator
2003FordF-250 Super DutyXLT Crew Cab Pickup 4-Door7.3L 445Cu. In. V8 DIESEL OHV TurbochargedNote:RWDPartType:Fuel Injection Pressure Regulator
2003FordF-250 Super DutyXLT Extended Cab Pickup 4-Door7.3L 445Cu. In. V8 DIESEL OHV TurbochargedNote:4WDPartType:Fuel Injection Pressure Regulator
Einige der in dieser Tabelle aufgeführten Informationen wurden bereitgestellt von luminary_auto-parts

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu
Brand
Motorcraft
Other Part Number
F81Z-9C968-AB
Interchange Part Number
F81Z-9C968-AB, 7.3L powerstroke ipr injection pressure regulator, CM5013, CM-5013, F81Z9C968AB, 031508383135, 1841086C91
Manufacturer Warranty
1 Year
Manufacturer Part Number
CM-5013
UPC
Does not apply
Kategorie

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

Luminary_parts

99,1% positive Bewertungen3.348 Artikel verkauft

Mitglied seit Jan 2025
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Welcome to Luminary Parts, your trusted source for high-quality automotive components! We specialize in providing OEM parts for a variety of vehicle models, including Toyota, Honda, Nissan, and more. ...
Mehr anzeigen
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (336)

Alle Bewertungenselected
Positiv
Neutral
Negativ
  • 8***o (7)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    Item works as it should. Product came packaged well, wrapped in bubble wrap. Quick shipping turnaround, Item received in four days from date of order. This item works as it should. Save yourself the $200-$300 plus when this does everything as an OEM from a dealer. Highly recommend AAA+++
  • 0***o (873)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    Great Price, Quick Shipping, Accurately Described, and packaged safely. Great Seller.
  • l***m (1)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    I purchased a genuine Toyota gas cap from this seller. The item was surprisingly very nicely wrapped and the package arrived in perfect condition. It shows the seller really cares about their customers. The price was also very decent for an original Toyota quality part. I will definitely buy from them again in the future for my car needs. I definitely recommend them 👍.

Produktbewertungen & Rezensionen

4.2
155 Produktbewertungen
  • 119 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 5 von 5 Sternen
  • 5 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 4 von 5 Sternen
  • 2 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 3 von 5 Sternen
  • 2 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 2 von 5 Sternen
  • 27 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 1 von 5 Sternen

Would recommend

Good value

Good quality

Relevanteste Rezensionen

  • Only use original , this is original

    When it comes to sensors on the 7.3 use only original motorcraft ,trust me.. This part is genuine. I tried to save money on a non genuine, mistake! The nut wasnt even the same size as original.. didnt even bother installing it! Do it right the 1st time!

    Bestätigter Kauf: JaZustand: GebrauchtVerkauft von: nlassupplies

  • Mine was junk right out of the box.

    I was installing a new hpop an figured I would replace my irp valve as good maintenance. After installing pump an irp valve in the truck. The truck would surge an stall periodically. After truck got warm. It would start then stall. It was so bad it wouldn't even make a test drive. I had to wait to Diag it till the next day because my scanner was at work. Plugged scanner in an noticed my icp sense pressure reading where all over the place an low. Then checked the irp valve duty cycle an was up an down around 50 percent an 65 percent when hot when it stalled. 65 percent duty cycle is wide open but icp would ready around 540 right before it stalled letting me know the irp had failed in the Huey system. I reinstalled old ipr so the truck would run an drive. Let's hope they do the right thing ...

    Bestätigter Kauf: JaZustand: NeuVerkauft von: ingc1018

  • Chinese knock off, its a 30 dollar IPR valve that the ford ipr removal tool doesn't even work on .

    This is a knock off valve. It is not a genuine ford part. It is not even the same size that the ford IPR removal tool fits. This IPR valve is a inch and a 1/16 a original ford part is an 1 and an 1/8. Threads were damaged right out of the packaging. This is exactly the same part as the Chinese knock off 39 dollar IPR. Don't waste your time or money on this.

    Bestätigter Kauf: JaZustand: NeuVerkauft von: rash_80153

  • Not OEM Ford part. Knock off. Misspelled words on package. Giveaway

    Product promised was a Ford factory part. Part received was not a ford factory part in a package that looked like a Ford factory part. Words were not written properly and others misspelled. Also, part was a different wrench size than factory and threads on solenoid nut were fine thread, not course like the factory part.

    Bestätigter Kauf: JaZustand: NeuVerkauft von: felice_106

  • Don't be fooled by the "Motorcraft" bag. It wasn't sealed.

    Don't be fooled by the "Motorcraft" bag. It wasn't sealed. On first inspection it was of lower quality than the OEM part. It's also dimensionally different from the original. I installed the part and the truck refused to run. It would buck, sputter and die after 3 seconds. I bought this IPR for a HPOP rebuild. After the truck failed to run, I re-installed the original and it came right back to life.

    Bestätigter Kauf: JaZustand: NeuVerkauft von: ingc1018