Bild 1 von 9









Galerie
Bild 1 von 9









Design und Analyse: Ein Forscherhandbuch von Geoffrey Keppel (1991 Hardcover)-
US $8,33
Ca.EUR 7,13
Artikelzustand:
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
US $5,22 (ca. EUR 4,47) USPS Media MailTM.
Standort: San Jose, California, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 4. Sep und Sa, 6. Sep nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Kostenloser Rückversand.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
- Gratis Rückversand im Inland
- Punkte für jeden Kauf und Verkauf
- Exklusive Plus-Deals
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:396981585462
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Educational Level
- Adult & Further Education
- Level
- Advanced
- Subjects
- Engineering
- ISBN
- 9780132007757
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Prentice Hall PTR
ISBN-10
0132007754
ISBN-13
9780132007757
eBay Product ID (ePID)
48741
Product Key Features
Number of Pages
672 Pages
Publication Name
Design and Analysis : a Researcher's Handbook
Language
English
Subject
General
Publication Year
1991
Type
Textbook
Subject Area
Design, Psychology
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
0.9 in
Item Weight
31 Oz
Item Length
9.6 in
Item Width
7.2 in
Additional Product Features
Edition Number
3
Intended Audience
College Audience
LCCN
90-022248
Dewey Edition
18
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
300/.1/82
Table Of Content
1. Design of Experiments. 2. Specifying Sources of Variability. 3. Variance Estimates and the Evaluation of the F Ratio. 4. The Sensitivity of an Experiment: Effect Size and Power. 5. Assumptions and Other Considerations. 6. Analytical Comparisons Among Treatment Means. 7. Analysis of Trend. 8. Correction for Cumulative Type I Error. 9. Introduction to the Factorial Design. 10. Rationale and Rules for Calculating the Major Effects. 11. Detailed Analyses of Main Effects and Simple Effects. 12. The Analysis of Interaction Comparisons. 13. Analysis of Experiments with Unequal Sample Sizes. 14. Designs with Randomized Blocks and the Analysis of Covariance. 15. Introduction to Within-Subjects Designs. 16. The Single-Factor Within-Subjects Design. 17. The Mixed Two-Factor Within-Subjects Design: The Overall Analysis and the Analysis of the Main Effects and Simple Effects. 18. The Mixed Two-Factor Design: Analysis of interaction Comparisons. 19. The Three-Factor Design: The Basic Analysis. 20. The Three-Factor Design: Simple Effects and Interaction Comparisons. 21. The Two-Factor Within-Subjects Design. 22. Other Higher-Order Designs. Appendix A: Statistical Tables. Appendix B: Answers to Chapter Exercises. Appendix C: Analysis of Designs with Random Factors. References. Author Index. Subject Index.
Synopsis
Designed to bridge the gap between elementary books on statistics and experimental design and professional source books this volume provides students with the basic information to design and analyze meaningful experiments in the behavioural, social and biological sciences. It offers detailed coverage of the most common experimental designs used by behavioural scientists, showing the amount of information obtainable from varying designs., Appropriate for advanced undergraduate/graduate-level courses in Research Methods, Experimental Psychology, Experimental Design, and Advanced Statistics. Designed to bridge the gap between elementary texts in statistics and experimental design and professional source books, this volume provides students with the basic information necessary to design and analyze meaningful experiments in the behavioral, social, and biological sciences.
LC Classification Number
HA29.K44 1991
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
HappyHound_Trading
100% positive Bewertungen•5.814 Artikel verkauft
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe. Mehr erfahrenMehr erfahren
Beliebte Kategorien in diesem Shop
Verkäuferbewertungen (1.868)
- n***8 (286)- Bewertung vom Käufer.Letzte 6 MonateBestätigter KaufItem as described, great pricing, very carefully packaged & prompt shipping. A+++ Seller! Thank you!
- r***e (899)- Bewertung vom Käufer.Letzte 6 MonateBestätigter KaufFast shipping and very well packaged just as described also a great price! I Highly recommend this Seller! A+++++++++
- l***o (269)- Bewertung vom Käufer.Letzte 6 MonateBestätigter KaufItem as described, great packing for shipping, would buy from again, great seller
Noch mehr entdecken:
- Zeitschriften Design,
- Bücher über Design,
- Bücher über Design Sachbuch,
- Englische Zeitschriften Design,
- Monatliche Zeitschriften Design,
- Zweimonatliche Zeitschriften Design,
- Deutsche zweimonatliche Zeitschriften Design,
- Zweiwöchentliche Zeitschriften Design,
- Bücher im Taschenbuch Sachbuch Design,
- Als gebundene Ausgabe mit Kunst- & Kultur-Genre Sachbuch Bücher Design