Design und Analyse: Ein Forscherhandbuch von Geoffrey Keppel (1991 Hardcover)-

Ursprünglicher Text
Design and Analysis: A Researcher's Handbook by Geoffrey Keppel (1991 Hardcover)
HappyHound_Trading
(1946)
Angemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe. Mehr erfahren
US $8,33
Ca.EUR 7,13
Artikelzustand:
Gut
Ganz entspannt. Kostenloser Rückversand.
Versand:
US $5,22 (ca. EUR 4,47) USPS Media MailTM.
Standort: San Jose, California, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 4. Sep und Sa, 6. Sep nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Kostenloser Rückversand.
Zahlungen:
   Diners Club 

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet

  • Gratis Rückversand im Inland
  • Punkte für jeden Kauf und Verkauf
  • Exklusive Plus-Deals
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:396981585462

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut: Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr ...
Educational Level
Adult & Further Education
Level
Advanced
Subjects
Engineering
ISBN
9780132007757
Kategorie

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Prentice Hall PTR
ISBN-10
0132007754
ISBN-13
9780132007757
eBay Product ID (ePID)
48741

Product Key Features

Number of Pages
672 Pages
Publication Name
Design and Analysis : a Researcher's Handbook
Language
English
Subject
General
Publication Year
1991
Type
Textbook
Author
Geoffrey Keppel
Subject Area
Design, Psychology
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
0.9 in
Item Weight
31 Oz
Item Length
9.6 in
Item Width
7.2 in

Additional Product Features

Edition Number
3
Intended Audience
College Audience
LCCN
90-022248
Dewey Edition
18
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
300/.1/82
Table Of Content
1. Design of Experiments. 2. Specifying Sources of Variability. 3. Variance Estimates and the Evaluation of the F Ratio. 4. The Sensitivity of an Experiment: Effect Size and Power. 5. Assumptions and Other Considerations. 6. Analytical Comparisons Among Treatment Means. 7. Analysis of Trend. 8. Correction for Cumulative Type I Error. 9. Introduction to the Factorial Design. 10. Rationale and Rules for Calculating the Major Effects. 11. Detailed Analyses of Main Effects and Simple Effects. 12. The Analysis of Interaction Comparisons. 13. Analysis of Experiments with Unequal Sample Sizes. 14. Designs with Randomized Blocks and the Analysis of Covariance. 15. Introduction to Within-Subjects Designs. 16. The Single-Factor Within-Subjects Design. 17. The Mixed Two-Factor Within-Subjects Design: The Overall Analysis and the Analysis of the Main Effects and Simple Effects. 18. The Mixed Two-Factor Design: Analysis of interaction Comparisons. 19. The Three-Factor Design: The Basic Analysis. 20. The Three-Factor Design: Simple Effects and Interaction Comparisons. 21. The Two-Factor Within-Subjects Design. 22. Other Higher-Order Designs. Appendix A: Statistical Tables. Appendix B: Answers to Chapter Exercises. Appendix C: Analysis of Designs with Random Factors. References. Author Index. Subject Index.
Synopsis
Designed to bridge the gap between elementary books on statistics and experimental design and professional source books this volume provides students with the basic information to design and analyze meaningful experiments in the behavioural, social and biological sciences. It offers detailed coverage of the most common experimental designs used by behavioural scientists, showing the amount of information obtainable from varying designs., Appropriate for advanced undergraduate/graduate-level courses in Research Methods, Experimental Psychology, Experimental Design, and Advanced Statistics. Designed to bridge the gap between elementary texts in statistics and experimental design and professional source books, this volume provides students with the basic information necessary to design and analyze meaningful experiments in the behavioral, social, and biological sciences.
LC Classification Number
HA29.K44 1991

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

HappyHound_Trading

100% positive Bewertungen5.814 Artikel verkauft

Mitglied seit Mai 2002
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe. Mehr erfahrenMehr erfahren
RIP Mr. Darcy AKA The Happy Hound - July 15, 2024I've been buying & selling on Ebay since 2002! I sell a wide variety of products and my main goal is to offer the best value on the items I sell. I do ...
Mehr anzeigen
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
5.0
Angemessene Versandkosten
4.7
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (1.868)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ