Digital: Virtual Communities - Bowling Alone, Online Together Felicia Wu Song-

Ursprünglicher Text
Digital: Virtual Communities-Bowling Alone, Online Together Felicia Wu Song
One good thing after another
(74)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $4,25
Ca.EUR 3,62
Artikelzustand:
Akzeptabel
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Schnell, bevor er weg ist. 1 Person beobachtet diesen Artikel.
Versand:
US $5,22 (ca. EUR 4,45) USPS Media MailTM.
Standort: New York, New York, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 18. Sep und Mi, 24. Sep bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
   Diners Club 

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet

  • Gratis Rückversand im Inland
  • Punkte für jeden Kauf und Verkauf
  • Exklusive Plus-Deals
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:395842820875

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Akzeptabel: Buch mit deutlichen Gebrauchsspuren. Der Einband kann einige Beschädigungen aufweisen, ...
ISBN
9781433103957
Kategorie

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Lang A&G International Academic Publishers, Peter
ISBN-10
1433103958
ISBN-13
9781433103957
eBay Product ID (ePID)
14038733914

Product Key Features

Number of Pages
178 Pages
Publication Name
Virtual Communities : Bowling Alone, Online Together
Language
English
Publication Year
2009
Subject
Communication Studies, Social Aspects, Web / Social Media, Social Aspects / General, Sociology / General, General, Information Technology
Features
New Edition
Type
Textbook
Subject Area
Computers, Political Science, Technology & Engineering, Social Science, Language Arts & Disciplines
Author
Felicia Wu Song
Series
Digital Formations Ser.
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Weight
10.2 Oz
Item Length
9.1 in
Item Width
6.3 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2009-016510
Dewey Edition
22
Series Volume Number
54
Number of Volumes
0 vols.
Dewey Decimal
302.30285
Edition Description
New Edition
Synopsis
Digital Formations is the best source for critical, well-written books about digital technologies and modern life. Books in the series break new ground by emphasizing multiple methodological and theoretical approaches to deeply probe the formation and reformation of lived experience as it is refracted through digital interaction. The series examines broad issues in realms such as digital culture, electronic commerce, law, politics and governance, gender, the Internet, race, art, health and medicine, and education., Does contemporary Internet technology strengthen civic engagement and democratic practice? The recent surge in online community participation has become a cultural phenomenon enmeshed in ongoing debates about the health of American civil society. But observations about online communities often concentrate on ascertaining the true nature of community and democracy, typically rehearsing familiar communitarian and liberal perspectives. This book seeks to understand the technology on its own terms, focusing on how the technological and organizational configurations of online communities frame our contemporary beliefs and assumptions about community and the individual. It analyzes key structural features of thirty award-winning online community websites to show that while the values of individual autonomy, egalitarianism, and freedom of speech dominate the discursive content of these communities, the practical realities of online life are clearly marked by exclusivity and the demands of commercialization and corporate surveillance. Promises of social empowerment are framed within consumer and therapeutic frameworks that undermine their democratic efficacy. As a result, online communities fail to revolutionize the civic landscape because they create cultures of membership that epitomize the commodification of community and public life altogether.
LC Classification Number
HM742.S66 2009

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
Info zu diesem Verkäufer

One good thing after another

100% positive Bewertungen271 Artikel verkauft

Mitglied seit Jul 2020
Antwortet meist innerhalb 3 Stunden
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
4.9
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (72)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ