Experience Design : A Framework for Integrating Brand, Experience, and Value by Kevin Farnham and Patrick Newbery (2013, Trade Paperback)

Book Corner UK (38345)
99,9% positive Bewertungen
Preis:
£21,35
(inkl. MwSt.)
Ca.EUR 24,67
+ £2,85 Versand
Lieferung ca. Mi, 17. Sep - Do, 25. Sep
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Artikelzustand:
Neu
Bridge the gap between business and design to improve the customer experience Businesses thrive when they can engage customers. And, while many companies understand that design is a powerful tool for engagement, they do not have the vocabulary, tools, and processes that are required to enable design to make a difference. Experience Design bridges the gap between business and design, explaining how the quality of customer experience is the key to unlocking greater engagement and higher customer lifetime value. The book teaches businesses how to think about design as a process, and how this process can be used to create a better quality of experience across the entire customer journey.

Über dieses Produkt

Product Identifiers

PublisherWiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-101118609638
ISBN-139781118609637
eBay Product ID (ePID)176660129

Product Key Features

Book TitleExperience Design : a Framework for Integrating Brand, Experience, and Value
Number of Pages240 Pages
LanguageEnglish
TopicInvestments & Securities / Commodities / General, Industrial Design / General, General
Publication Year2013
IllustratorYes
GenreTechnology & Engineering, Business & Economics
AuthorKevin Farnham, Patrick Newbery
FormatTrade Paperback

Dimensions

Item Height0.5 in
Item Weight15.8 oz.
Item Length8.9 in
Item Width6 in

Additional Product Features

Intended AudienceTrade

Alle Angebote für dieses Produkt

Sofort-Kaufen
Alle Artikelzustände
Neu
Gebraucht

Bewertungen und Rezensionen

5.0
1 Produktbewertung
  • 1 Nutzer haben dieses Produkt mit 5 von 5 Sternen bewertet
  • 0 Nutzer haben dieses Produkt mit 4 von 5 Sternen bewertet
  • 0 Nutzer haben dieses Produkt mit 3 von 5 Sternen bewertet
  • 0 Nutzer haben dieses Produkt mit 2 von 5 Sternen bewertet
  • 0 Nutzer haben dieses Produkt mit 1 von 5 Sternen bewertet

Would recommend

Good value

Compelling content

Es gibt Bewertungen, aber noch keine Rezensionen. Schreiben Sie die erste Rezension