Cultural Strategy : Using Innovative Ideologies to Build Breakthrough Brands by Douglas Cameron and Douglas Holt (2010, Hardcover)

BOOKS etc. (540897)
99,5% positive Bewertungen
Preis:
£45,22
(inkl. MwSt.)
Ca.EUR 52,06
+ £10,61 Versand
Lieferung ca. Mo, 4. Aug - Do, 7. Aug
Rücknahme:
60 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Artikelzustand:
Neu
ISBN-13: 9780199587407, 978-0199587407. They then demonstrate how the theory works as an actionable strategy model, drawing upon their consulting work. Cultural Strategy. Publisher: Oxford University Press, United Kingdom.

Über dieses Produkt

Product Identifiers

PublisherOxford University Press, Incorporated
ISBN-10019958740X
ISBN-139780199587407
eBay Product ID (ePID)92973715

Product Key Features

Book TitleCultural Strategy : Using Innovative Ideologies to Build Breakthrough Brands
Number of Pages368 Pages
LanguageEnglish
Publication Year2010
TopicMarketing / General, General
IllustratorYes
GenreBusiness & Economics
AuthorDouglas Cameron, Douglas Holt
FormatHardcover

Dimensions

Item Height1.1 in
Item Weight35.3 oz.
Item Length9.6 in
Item Width6.5 in

Additional Product Features

Intended AudienceTrade

Alle Angebote für dieses Produkt

Sofort-Kaufen
Neu
Noch keine Bewertungen oder Rezensionen