|Eingestellt in Kategorie:

Handbook of Special Education, Paperback by Kauffman, James M. (EDT); Hallaha...

Great Book Prices Store
(341475)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $170,69
Ca.EUR 145,66
Artikelzustand:
Neu
3 verfügbar1 verkauft
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Wurde auch von anderen Nutzern gekauft. Schon 1 verkauft.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Jessup, Maryland, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Sa, 30. Aug und Sa, 6. Sep nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
14 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
   Diners Club 

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet

  • Gratis Rückversand im Inland
  • Punkte für jeden Kauf und Verkauf
  • Exklusive Plus-Deals
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:388300631825
Zuletzt aktualisiert am 17. Aug. 2025 15:05:10 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
Book Title
Handbook of Special Education
ISBN
9781032287362

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Taylor & Francis Group
ISBN-10
1032287365
ISBN-13
9781032287362
eBay Product ID (ePID)
25063288825

Product Key Features

Number of Pages
958 Pages
Publication Name
Handbook of Special Education
Language
English
Publication Year
2024
Subject
Special Education / General, General
Type
Textbook
Subject Area
Education
Author
Daniel P. Hallahan
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Weight
84.2 Oz
Item Length
11 in
Item Width
8.2 in

Additional Product Features

Edition Number
3
Intended Audience
College Audience
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
371.9
Table Of Content
Section I. Historical and Contemporary Issues 1. Nature, History, and Prospects 2. Multi-Tiered Systems of Support as Special Education Reform: A Critical Appraisal 3. What Do We Know About Effective Teaching and Teacher Education for Teachers Working with Students with Disabilities? 4. Purpose and Ethics of Special Education Section II. Statistical Concepts and Research Methods 5. Statistics, Data, and Special Educational Decisions: Basic Links to Realities 6. Single-Case Experimental Design 7. Issues and Considerations for Research Integrity in Special Education 8. Systematic Literature Reviews and Meta-Analyses in Special Education Section III. Legal Aspects 9. The Individuals with Disability Education Act: A Historical Review 10. The Individuals with Disabilities Education Act: School District's Obligations Under the Law Section IV. The General Education Context 11. Academic Progress Monitoring 12. Necessary Differences Between General and Special Education Section V. Special Education Categories 13. Intellectual and Developmental Disabilities 14. Specific Learning Disabilities 15. Emotional and Behavioral Disorders 16. Severe and Multiple Disabilities 17. Communication Disorders 18. Deaf and Hard of Hearing Students 20. Traumatic Brain Injury 21. Autism Spectrum Disorder: Understanding Current Educational Research and Practice 22. Special Gifts and Talents Section VI. Policy, Leadership, and Administration 23. Conceptual Models of Special Education: Implications for Improving Instruction for Students with Disabilities 24. Public Funding for Special Education 25. Factors Shaping the Special Education Teacher Workforce 26. Challenges Facing the Special Education Teacher Workforce: Composition, Distribution, and Effectiveness 27. Using Implementation Frameworks to Guide the Preparation of Leaders and Administrators of Special Education Section VII. Instruction 28. Effective Reading Instruction 29. Writing Instruction for Students with Disabilities 30. Improving Arithmetic, Word-Problem, and Fractions Performance in Students with Mathematics Learning Disabilities 31. Science and Social Studies 32. Physical Education: A Federally Guaranteed Component of Special Education 33. Teaching Behavior and Emotion 34. No Longer a Niche on the Fringe: Technology's Front and Center Role in Special Education Section VIII. Transition 35. Transition from School to Work of Individuals with Disabilities 36. Transition to Postsecondary Education 37. Transition to Independent Living Section IX. Parent and Family Issues 38. Building and Maintaining Trusting and Equitable Partnerships with Families 39. P Partnering with Family Members to Support Children's Development Section X. Early Identification 40. Principles and Practices of High-Quality Early Intervention Part C Services 41. Evidence-Based Practices of Early Childhood Special Education Section XI. Cultural and International Issues 42. International teacher issues in special and inclusive education 43. International Special Education: The Influence of the CRPD in European Countries and Beyond
Synopsis
The Handbook of Special Education brings greater clarity to the ever-expanding topic of educating exceptional children. Across the volume, chapter authors review and integrate existing research, identify strengths and weaknesses, note gaps in the literature, and discuss implications for practice and future research., The Handbook of Special Education brings greater clarity to the ever-expanding topic of educating exceptional children. Across the volume, chapter authors review and integrate existing research, identify strengths and weaknesses, note gaps in the literature, and discuss implications for practice and future research. Chapters follow a consistent model: Definition, Causal Factors, Identification, Behavioral Characteristics, Assessment, Educational Programming, and Trends and Issues. This book provides comprehensive coverage of all aspects of special education in the United States including cultural and international comparisons. The Handbook of Special Education discusses emerging trends in the field for researchers and practitioners while also providing foundational material for graduate students and scholars. The third edition has been updated and shortened to make it more accessible and helpful to all of its users, taking into account the recent developments and most current academic research in the field.
LC Classification Number
LC3965.H262 2024

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
Info zu diesem Verkäufer

Great Book Prices Store

96,7% positive Bewertungen1,4 Mio. Artikel verkauft

Mitglied seit Feb 2017
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
4.9

Verkäuferbewertungen (387.244)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ
    • x***1 (12)- Bewertung vom Käufer.
      Letzter Monat
      Bestätigter Kauf
      Book was in excellent condition
    Alle Bewertungen ansehen