Bild 1 von 1

Galerie
Bild 1 von 1

PR-Schreiben: Form und Stil von Jim Haynes und Doug Newsom...-
US $28,90
Ca.EUR 24,91
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Sehr gut
Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand befindet. Der Einband weist keine offensichtlichen Beschädigungen auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
US $5,22 (ca. EUR 4,50) USPS Media MailTM.
Standort: Wayne, New Jersey, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Sa, 19. Jul und Fr, 25. Jul nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
Keine Rücknahme.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
- Gratis Rückversand im Inland
- Punkte für jeden Kauf und Verkauf
- Exklusive Plus-Deals
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:385134111036
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- ISBN
- 9781439082720
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Wadsworth
ISBN-10
1439082723
ISBN-13
9781439082720
eBay Product ID (ePID)
77422888
Product Key Features
Number of Pages
448 Pages
Language
English
Publication Name
Public Relations Writing : Form and Style
Publication Year
2010
Subject
Business Communication / General, Public Relations, General, Industries / Media & Communications, Business Writing
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
0.7 in
Item Weight
22.4 Oz
Item Length
8.9 in
Item Width
7.4 in
Additional Product Features
Edition Number
9
Intended Audience
College Audience
Dewey Edition
23
Dewey Decimal
659.2
Table Of Content
Part I: PR WRITING: ROLE & RESPONSIBILITY.1. Public Relations and the Writer.2. Ethical and Legal Responsibilities of the PR Writer.3. Persuasion.Part II: PREPARING TO WRITE.4. Research for the Public Relations Writer.5. The Public Relations Planning Process.Part III: WRITING PRINCIPLES.6. Writing to Clarify and Simplify the Complex.7. Grammar, Spelling and Punctuation.Part IV: WRITING FOR TRADITIONAL & NEW MEDIA.8. Writing for Converged Traditional Media and Social Media.9. Media Kits, Media Pitches, Backgrounders & Position Papers.Part V: WRITING FOR SELECT PUBLICS.10. Message Design Concepts.11. Email, Memos and Letters.12. Reports & Proposals.13. Writing Advertising Copy.14. Newsletters.15. Brochures.16. Magazines. 17. Speeches and Other Presentations.Part VI: WRITING IN TURBULENT TIMES.18. Crisis Communication. Appendix A: Readability Formulas.Appendix B: Copy Fitting.
Synopsis
PUBLIC RELATIONS WRITING: FORM AND STYLE combines the practical approach of a trade book with the fundamental principles and theories of Public Relations to provide you with the essential techniques and methods needed to write with understanding and purposeThis text guides you through a logical progression of PR writing, starting with an explanation of how this kind of writing is unique and by exploring the legal and ethical obligations. It will also introduce you to the different styles and techniques behind writing principles that you'll need to develop. The Ninth Edition features a "writing for select publics" section that covers Public Relations writing assignments that you'll likely come across early in your career: emails, memos, letters, reports and proposals, backgrounders and position papers. Writing for mass media and the more complex public relations writing functions, including media kits, media pitches, print and online newsletters, brochures, magazines, including those online, and annual reports are also covered in this comprehensive guide.The new edition features a separate exercise book that contains 3 PR Scenarios and a Quick-Study for each chapter.
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
jennburc-87
100% positive Bewertungen•4 Artikel verkauft
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe. Mehr erfahrenMehr erfahren
Verkäuferbewertungen
Noch keine Bewertungen vorhanden
Noch mehr entdecken:
- Sachbuch Haynes Publishing Bücher,
- Bücher über Reparatur Sachbuch Haynes Publishing,
- Taschenbuch-Sachbuch-Haynes-Publishing Bücher,
- Jim Knopf Hörbücher,
- Englische Bücher Sachbuch Haynes Publishing,
- Jim Knopf Hörspiele auf Englisch,
- Jim Knopf Hörbücher auf Deutsch,
- Jim Knopf Hörbücher und Hörspiele,
- Hörbücher und Hörspiele Jim Knopf Kassette,
- Deutsche Bücher Jim Butcher Belletristik