Introduction to Perfumery by David Williams, Tony Curtis (Hardcover, 2001)

Sales UK 24h (7117)
99,1% positive Bewertungen
Preis:
£86,05
Ca.EUR 99,56
+ £12,02 Versand
Lieferung ca. Fr, 8. Aug - Di, 12. Aug
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Artikelzustand:
Neu
Books are released in many editions and variations, such as standard edition, re-issue, not for sale, promotional, special edition, limited edition, and many other editions and versions. The Book you receive could be any of these editions or variations.

Über dieses Produkt

Product Information

Intended as a first year text, no prior knowledge of perfumery is assumed, and the authors provide integrated coverage of topics from raw materials to supermarket shelves, from science to creation and through to marketing and business policy. The power of fragrances to communicate is strongly emphasized and an explicit framework of vocabulary provided. Detailed discussion is included of the new product development proess and hte central role of the perfume brief. For this edition, all chapters have been revised and the book is intended for any writer or researcher wishing to consider any issues relating to fragranced products.

Product Identifiers

PublisherMicelle Press
ISBN-139781870228244
eBay Product ID (ePID)86662555

Product Key Features

Publication Year2001
Number of Pages800 Pages
Publication NameIntroduction to Perfumery
LanguageEnglish
TypeTextbook
Subject AreaChemical Engineering
AuthorDavid Williams, Tony Curtis
FormatHardcover

Dimensions

Item Height240 mm
Item Width180 mm

Additional Product Features

Country/Region of ManufactureUnited Kingdom
Title_AuthorDavid Williams, Tony Curtis

Bewertungen und Rezensionen

5.0
1 Produktbewertung
  • 1 Nutzer haben dieses Produkt mit 5 von 5 Sternen bewertet
  • 0 Nutzer haben dieses Produkt mit 4 von 5 Sternen bewertet
  • 0 Nutzer haben dieses Produkt mit 3 von 5 Sternen bewertet
  • 0 Nutzer haben dieses Produkt mit 2 von 5 Sternen bewertet
  • 0 Nutzer haben dieses Produkt mit 1 von 5 Sternen bewertet

Would recommend

Good value

Compelling content

Es gibt Bewertungen, aber noch keine Rezensionen. Schreiben Sie die erste Rezension